شناسایی نوع تغییر یافته ژنتیکی ویروس کرونا در 214 نفر در دانمارک

© Photo / Pixabay / Bente Jønssonشناسایی نوع تغییر یافته ژنتیکی ویروس کرونا در 214 نفر در دانمارک
شناسایی نوع تغییر یافته ژنتیکی ویروس کرونا در 214 نفر در دانمارک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از ابتدای تابستان تا اواسط ماه اکتبر در 214 نفر در شمال دانمارک نوع تغییر یافته ژنتیکی ویروس کرونا شناسایی گردیده که در راسوها شکل گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازEkstra Bladet "از ابتدای ژوئن تا اواسط اکتبر ،" نوع راسویی ویروس کرونا در 214 نفر ، عمدتا در ژوتلند شمالی کشف شده است" ، و افزود که فقط 14 نفر در خارج از این منطقه شمالی به این نوع از ویروس کرونا مبتلا  شده اند.

روز پنجشنبه نخست وزیر دانمارک اعلام کرد مقامات این کشور تصميم گرفته اند كه به علت گسترش ويروس کرونا ، هفت كمون در منطقه ژوتلند شمالى را "تعطيل" كنند: شبکه حمل و نقل عمومى ، بارها ، كافه ها ، رستوران ها ، موزه ها و كتابخانه ها  كار خود را متوقف کرده و آموزش بخشی از دانش آموزان مدرسه خانگی و از راه دور خواهد شد.

در اوایل این هفته ، مقامات دانمارک اعلام کردند  در بین راسوها نوع جهش یافته ویروس کرونا یافته تشده است که به انسان سرایت می کند و توانایی شکل گیری آنتی بادی را ضعیف می کندو  می تواند تلاش برای ایجاد واکسن را تضعیف کند. تصمیم بر این شد که تمام راسوهای موجود در کشور - 15-17 میلیون راس را از بین ببرند ، که برای بسیاری از کشاورزان پرورش دهنده راسو یک فاجعه خواهد بود. مقامات قول جبران خسارات وارده را می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала