آغاز مراحل ثبت واکسن "اسپوتنیک وی" در برزیل

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز مراحل ثبت واکسن "اسپوتنیک وی" در برزیل
آغاز مراحل ثبت واکسن اسپوتنیک وی در برزیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از ارسال اسناد لازم برای ثبت واکسن روسی کرونا به آژانس نظارت بر محصولات سلامت محور برزیل خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت برزیلی Uniao Quimica Farmaceutica Nacional مجموعه ای از اسناد را برای ثبت واکسن روسی ویروس کرونا، "Sputnik V"، به آژانس نظارت بر محصولات سلامت محور برزیل ارسال کرده اند. این اسناد در تاریخ 29 اکتبر سال 2020 به آژانس بازرسی بهداشت ملی برزیل ارسال گردیده است.

درخواست سازمان روسی از بهداشت جهانی برای ثبت سریع واکسن اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران
درخواست سازمان روسی از بهداشت جهانی برای ثبت سریع واکسن اسپوتنیک وی

کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در این خصوص اظهار داشت: صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و Uniao Quimica با حمایت دولت ایالت پارانا، متقاضی ثبت شده اند و به طور فعال با آژانس نظارت بر محصولات سلامت محور برزیل که در حال حاضر نقشی اساسی در این خصوص دارد، همکاری می کنند تا ثبت واکسن اسپوتنیک وی در این کشور تسریع شود. ثبت واکسن باعث می‌شود تا در آینده نزدیک تولید و توزیع آن در برزیل آغاز شود.

در ماه آگوست، وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از کووید-19 را که توسط مرکز تحقیقات گامالیا و به همراهی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ساخته شده است، ثبت کرد. بر اساس گزارشهای تولیدکنندگان، این صندوق از بیش از 20 کشور جهان درخواست خرید یک میلیارد دوز واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала