آرمانشهر، آینده و جهان؛ باشگاه والدای آخرین گزارش سالانه خود را ارائه می دهد

© Sputnik / Anton Denisovباشگاه والدای آخرین گزارش سالانه خود را ارائه می دهد
باشگاه والدای آخرین گزارش سالانه خود را ارائه می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه گفتگوی والدای یک اتاق فکر مستقر در مسکو است که در سال 2004 تاسیس شده است و طبق وب سایت آن، فعالیت آن "شکل گیری دستور کار جهانی و ارائه ارزیابی صحیح و عینی از مسائل سیاسی و اقتصادی جهانی" است.

به گزارش اسپوتنیک، آغاز نشست سالانه XVII این باشگاه و در حالی که کشورهای سراسر جهان به نبرد با بیماری همه گیر ویروس کرونا ادامه می دهند، برگزار می شود، باشگاه بحث والدای گزارش جدید خود را با عنوان "تاریخ، ادامه می یابد: آرمانشهر یک جهان متنوع" ارائه داده است.

Президент РФ Владимир Путин во время встречи лидеров стран нормандской четверки в Берлине - اسپوتنیک ایران
سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه "والدای" در سوچی

در ارائه این گزارش که از 13 اکتبر در مسکو آغاز شده است، تعدادی از چهره های برجسته از جمله سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه حضور داشتند.

  • نویسندگان گزارش جدید ژانر کار خود را "آرمانشهر" توصیف می کنند و فرض می کنند که جهان در آستانه مرحله جدیدی از توسعه است زیرا موسسات مختلف به تدریج منسوخ می شوند و زمینه همکاری های چند جانبه بین ملت ها را فراهم می کنند، در حالی که حتی قدرتمندترین کشورها نمی توانند به سلطه دست یابند.

نویسندگان ایده های دیگری را که در ماه مه توسط باشگاه والدای منتشر شد با عنوان "سالم ماندن در جهانی در حال فروپاشی" ارائه می دهند که ارزیابی کارشناسان این باشگاه از وضعیت ایجاد شده در جهان در سال 2020 در میان همه گیری جهانی ویروس کرونا می باشد.

  • شرکت کنندگان در این بحث قصد دارند موضوعات مختلف تلخ را مطرح کنند، مانند اینکه بشر دوست دارد در چه جهانی زندگی کند و چگونه مردم می توانند از وحشیگری و جنگ در برابر همه آنچه هشدار دهنده ها پیش بینی می کنند جلوگیری کنند.

جلسه امسال در قالب چندگانه برگزار می شود و به شرکت کنندگان از خارج از کشور فرصت داده می شود تا از راه دور در این رویداد شرکت کنند.

باشگاه بحث و گفتگو والدای که در سال 2004 تأسیس شد، یک اتاق فکر مستقر در مسکو است که تلاش می کند "ارزیابی صحیح و عینی از مسائل سیاسی و اقتصادی جهانی" ارائه دهد.

در سال 2016، این باشگاه جایزه و پاداشی را تعیین کرد که از سال 2017 به "کمک قابل توجهی در درک و توضیح تغییرات و گرایش ها در سیاست جهانی" اهدا می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала