راز جوانی سلبریتی ها بعد از ۴۰ سالگی

© Fotolia / Luckybusinessراز جوانی سلبریتی ها بعد از ۴۰ سالگی
راز جوانی  سلبریتی ها بعد از ۴۰ سالگی 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آرایشگر و استایلیست آمریکایی ریکو کامپو که با هنرپیشه های معروف کار می کند، راز و رمزی را افشا کرد که باعث می شود زنان بالای ۴۰ سال جوانتر به نظر آیند.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل در این خصوص نوشت.

پس از ۴۰ سالگی چین و چروک ها مشخص تر می شوند و پوست قابلیت کششی خود را از دست می دهد. ضمنا زنان اغلب از لکه های تیره روی صورت و بدنشان شاکی هستند.

کامپو توصیه می کند که مدل آرایش خود را تغییر دهند تا چهره جوانتر به نظر آید. او پیشنهاد می دهد که مژه ها را با آرایش مشخص تر کنند و همچنین از دسته ی رنگی قهوه ای استفاده کنند. این آرایشگر همچنین می گوید که از براق کننده ها روی پوست و لب و همچنین رژ لب مات بپرهیزند. برای آرایش بهتر است که از رژ گونه های کرم مانند استفاده شود، آنها روی پوست طبیعی تر به نظر می  آیند و آنرا را کشیده تر نشان می دهند. ابروها به گفته ی او نباید خیلی روشن باشند.

کامپو توصیه می کند که در رژیم غذایی از ویتامین های آ، سی، بی ۵، دی، ای و کا استفاده شود. این ویتامین ها در تخم مرغ، سبزیجات، گوشت گاو، لبنیات، ماهی، آواکادو، لیمو و آجیل وجود دارند. ویتامین ها به گفته ی وی نقش مهمی در سلامت پوست و استخوان دارند. همچنین یادآوری می کند ک باید از تابش نور خورشید از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدظهر پرهیز شود و بهتر است که کرم ضدآفتاب استفاده گردد. برای زنان بالای ۴۰ سال ماساژ صورت بسیار مهم است چون باعث افزایش گردش خون  شده و از بروز چین و چروک و لک خودداری می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала