ترامپ خروج خود از بیمارستان را اعلام کرد

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSترامپ خروج خود از بیمارستان را اعلام کرد
ترامپ خروج خود از بیمارستان را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ: از کووید نترسید. نگذارید بر زندگی شما مسلط شود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده بود در صفحه توییتر خود اعلام کرد که ساعت 18:30 روز دوشنبه 5 اکتبر بیمارستان پزشکی نظامی والتر رید را که از جمعه 2 اکتبر در آن به سر می برد را ترک خواهد کرد.

وی در توییتر نوشت: "من امروز ساعت 6:30 بعد از ظهر مرکز پزشکی والتر رید را ترک می کنم. واقعاً احساس خوبی دارم! از کووید نترسید. نگذارید زندگی شما را تصاحب کند. احساس می‌کنم که حالم از 20 سال قبل هم بهتر است."

تعداد نزدیکان ترامپ که به کرونا مبتلا شدند به 9 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
تعداد نزدیکان ترامپ که به کرونا مبتلا شدند به 9 نفر رسید

پیش از این در 5 اکتبر مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفته بود که احتمال زیادی وجود دارد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده است، بتواند در 5 اکتبر به کاخ سفید برگردد.

رئیس‌جمهور آمریکا که شب گذشته در اقدامی عجیب و جنجال‌برانگیز با وجود ابتلا به بیماری شدیداً مسری کووید-19 همراه با محافظان خود برای دقایقی از بیمارستان خارج شده و سوار بر یک خودروی ضدگلوله در جمع هواداران خود که خارج از بیمارستان تجمع کرده بودند حضور یافته بود، پیش از اعلام خبر مرخص شدنش از بیمارستان در پیامی توئیتری درباره این اقدام خود نوشت: گزارش شده است که رسانه‌ها از اینکه من [دیشب] سوار یک خودروی امن شدم تا از هواداران و حامیان بسیاری که برای ادای احترام به رئیس‌جمهور خود ساعت‌ها و حتی روزها خارج از بیمارستان منتظر ایستاده بودند تشکر کنم، ناراحت هستند. اگر این کار را نمی‌کردم، همین رسانه‌ها می‌گفتند چه بی‌ادب!!!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала