آخرین آمار درباره شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا

© AP Photo / Bebeto Matthewsآخرین آمار درباره شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا
آخرین آمار درباره شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» در 24 ساعت گذشته، با شناسایی دستکم 44 هزار و 71 مورد جدید ایتلا ، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا از مرز 7.2 میلیون نفر عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم طبق این آمار، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و ۲۳۲ هزار و ۸۲۳ نفر رسیده است.

آمار همنتشره مچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۹۵۲ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۰۶ هزار و ۹۱۸ نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً روندی افزایشی را در پیش گرفته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به هشت میلیون و ۴۰۹ هزار و ۷۵۱ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۲۲۶ هزار و ۲۴۲ نفر می‌رسد.

ابتلای عضو هیات رئیسه مجلس ایران به کرونا - اسپوتنیک ایران
ابتلای عضو هیات رئیسه مجلس ایران به کرونا

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت کالیفرنیا با ۸۱۹ هزار و ۶۵ مورد ابتلا و ۱۵ هزار و ۸۸۵ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۵۸ هزار و ۶۴۹ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۳ هزار و ۱۵۳ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۳ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۸۹۶ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۲ هزار و ۹۶۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۳ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۶۶۳ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۶ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۷۶۳ مورد ابتلا و ۹۷ هزار و ۴۹۷ مورد فوتی و برزیل با چهار میلیون و ۸۱۰ هزار و ۹۳۵ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۹۵۲ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала