اعلام حذف تعدادی از اکانت های مرتبط با ایران در توییتر و دلیل آن

© AP Photo / Richard Drewاعلام حذف تعدادی از اکانت های مرتبط با ایران در توییتر و دلیل آن
اعلام حذف تعدادی از اکانت های مرتبط با ایران در توییتر و دلیل آن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییتر حدود 130 حساب کاربری را که گویا مرتبط با ایران بوده و تلاش می کنند مانع بحث در مورد اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا شوند، حذف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس پشتیبانی فنی این شبکه اجتماعی ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: "بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط FBI ، شب گذشته ما تقریباً 130 حساب کاربری را که گفته می شود در ایران ایجاد شده اند ، حذف کردیم. آنها سعی کردند بحث عمومی را در جریان اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در سال 2020 مختل کنند."

این شرکت امریکایی افزود: "ما به سرعت این حساب های کاربری را شناسایی کردیم ، آنها را حذف کردیم و طبق معمول اطلاعات کامل را با همکاران خود به اشتراک گذاشتیم."

فروش تی شرت هایی علیه  ترامپ با شعار مردک خفه شو! + عکس - اسپوتنیک ایران
فروش تی شرت هایی علیه ترامپ با شعار "مردک خفه شو!" + عکس

این شبکه اجتماعی همچنین تصاویری از نمونه پست های حساب های حذف شده را ارائه داده است.

سرویس پشتیبانی فنی توییتر اضافه کرد  که حساب های کاربری نامبرده و محتوای آنها پس از پایان تحقیقات به طور کامل منتشر می شود.

اولین دور از مناظرات تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا چهارشنبه شب برگزار شد. در جریان این مناظره ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده و جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا علیه یکدیگر از جملات توهین آمیز استفاده نموده و بی ادبانه رفتار می کردند . مناظرات تلویزیونی بعدی آنها برای 15 و 22 اکتبر برنامه ریزی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала