پوتین از ترامپ پیشی گرفت

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از ترامپ پیشی گرفت
پوتین از ترامپ پیشی گرفت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین در رتبه بندی اعتماد در میان ساکنان کشورهای پیشرفته، توانست در جایگاه بالاتری از ترامپ قرار بگیرد.

پوتین شرط روشن شدن وضعیت ناوالنی را بازگو کرد - اسپوتنیک ایران
پوتین شرط روشن شدن وضعیت ناوالنی را بازگو کرد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رتبه بندی اعتماد در میان ساکنان 13 کشور پیشرفته از همتای آمریکایی خود پیشی گرفته است. نتایج تحقیقات مرکز مستقل تحقیقات واشنگتن پیو در وب سایت رسمی خود اعلام نمود که پوتین در رتبه بندی اعتماد در میان ساکنان کشورهای پیشرفته، توانست در جایگاه بالاتری از ترامپ قرار بگیرد.

این نظرسنجی در میان شهروندان ژاپن، استرالیا، کانادا، انگلیس، هلند، کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، فرانسه، دانمارک، آلمان و بلژیک انجام شد. از آنها خواسته شد تا اعتماد خود را به رهبران آمریكا، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین در زمینه های سیاست بین الملل ابراز كنند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در جایگاه نخست این نظرسنجی قرار دارد. 76 درصد پاسخ دهندگان به او اعتماد دارند. در جایگاه دوم رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون (64 درصد) ، در جایگاه سوم - نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون 48 درصد است.

رهبر روسیه در جایگاه چهارم قرار دارد. اعتماد به سیاست بین المللی به پوتین توسط 23 درصد از پاسخ دهندگان مورد تایید قرار گرفت، محبوب ترین چهره پوتین در میان پاسخ دهندگان از ایتالیا و آلمان دیده می شود، جایی که از 31 تا 37 درصد شهروندان به او رأی دادند. شی جین پینگ رهبر چین مورد اعتماد 19 درصد از شهروندان اروپایی و ترامپ با 16 درصد در مکان آخر قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала