دستورالعمل هایی برای ارتش ژاپن در صورت مواجهه با بشقاب پرنده ها

© www.newsplaneta.comدستورالعمل هایی برای ارتش ژاپن در صورت مواجهه با بشقاب پرنده ها
دستورالعمل هایی برای ارتش ژاپن در صورت مواجهه با بشقاب پرنده ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستورالعمل های مربوط به خلبانان نظامی ژاپن نشان می دهد که آنها باید سریعاً فرماندهی را هنگام پیدایش بشقاب پرنده یا هواپیمای بدون سرنشین مطلع کنند، تهدید احتمالی آن را برای ژاپن ارزیابی کرده و از آن شی عکس بگیرند یا از آن فیلم برداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی NHK، وزارت دفاع ژاپن و نیروهای دفاع شخصی این کشور دستورالعمل هایی را در صورت برخورد با اشیای ناشناس پرنده دریافت کردند.

یوشی هیده سوگا رهبر حزب حاکم ژاپن شد - اسپوتنیک ایران
یوشی هیده سوگا رهبر حزب حاکم ژاپن شد

قوانین رفتاری در برخورد با یک بشقاب پرنده پس از فیلمبرداری خلبانان آمریکایی از برخی "پدیده های هوا" شروع شد؛ فیلم ها توسط پنتاگون در پایان ماه آوریل منتشر شد.

تارو کونو وزیر دفاع ژاپن در آن زمان گفت که او به بشقاب پرنده ها اعتقادی ندارد، اما هنوز هم معتقد است که خلبانان ژاپنی باید برای هر کاری آماده باشند.

دستورالعمل های مربوط به خلبانان نظامی نشان می دهد که آنها باید سریعاً فرماندهی را هنگام پیدایش بشقاب پرنده یا هواپیمای بدون سرنشین مطلع کنند، تهدید احتمالی آن را برای ژاپن ارزیابی کرده و از آن شی عکس بگیرند یا از آن فیلم برداری کنند.

در ماه آگوست، مشخص گردید، كه وزارت دفاع آمریكا یک کارگروه ویژه برای بررسی برخوردهای خلبانان آمریكایی با اشیای پرواز ناشناس ایجاد می كند.

مبتکران این طرح اعضای کنگره و کارمندان پنتاگون بودند و نگران ظاهر شدن بشقاب پرنده ها در پایگاه های نظامی ایالات متحده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала