واکنش رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه به از سرگیری تحقیقات AstraZeneca

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه به از سرگیری تحقیقات AstraZeneca
واکنش رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه به از سرگیری تحقیقات AstraZeneca - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه نسبت به از سرگیری تحقیقات شرکت داروسازی آسترازنکا ابراز خرسندی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه اظهار داشت: ما خوشحالیم که آسترازنکا تحقیقات خود را از سر گرفته و به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.

کرملین: شرایط واکسن AstraZeneca نشان داد که وجود چندین واکسن ضروری است - اسپوتنیک ایران
کرملین: شرایط واکسن AstraZeneca نشان داد که وجود چندین واکسن ضروری است

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه افزود: در همان زمان، تعلیق آنها، هنگامی که تمام کشورها هنگام انتخاب واکسن منحصراً روی پلتفرم‌های جدید تأیید نشده خواه یک ناقل آدنوویروس میمون و یا فناوری آران‌ای پیام‌رسان تمرکز دارند، به وضوح یک رویکرد غلط را نشان می داد. ما بارها و بارها در مورد خطرات بالقوه فناوری‌های جدید و همچنین وجود یک بستر خوب مطالعه شده بر اساس ناقلین آدنوویروس انسانی که اثبات شده، موثر و بی خطر هستند، صحبت کرده‌ایم.

دیمیتریف بیان داشت: در عین حال، در ایالات متحده آمریکا و اروپای غربی ، بستر اثبات شده ناقلین آدنوویروس انسانی تنها 15٪ از کل حجم واکسنهای خریداری شده را تشکیل می‌دهد. این وضعیت صحت رویکرد تعدادی از شرکت های دارویی را که خطرات واکسن‌های خریداری شده را به طور کامل به سمت کشورهای خریدار سوق می‌دهند، زیر سوال می‌برد. روسیه از آنجا که ایمنی و کارآیی سیستم آدنوویروس انسانی، از جمله در واکسن Sputnik V را مشاهده می‌کند، از این روش پیروی نخواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت دارویی آسترازنکا (AstraZeneca) و دانشگاه آکسفورد آزمایشات بالینی واکسن ویروس کرونا را پس از تعلیق ناشی از بیمار شدن یکی از داوطلبان از سر گرفته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала