جزئیات جدید از گوشی های تاشو آیفون

© AP Photo / Tony Avelarجزئیات جدید از گوشی های تاشو آیفون
جزئیات جدید از گوشی های تاشو آیفون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل برای تولید آیفون‌های جدید، نمایشگر تاشو سامسونگ را سفارش داد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اپل تعداد زیادی از نمایشگرهای تاشوی ساخت سامسونگ را سفارش داده است.

 اپل تولید کدام آیفون را متوقف می کند  - اسپوتنیک ایران
اپل تولید کدام آیفون را متوقف می کند

Ice Universe، یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی دنیای فناوری با انتشار پستی جدید در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مدعی شد سامسونگ به‌دنبال درخواست رسمی اپل، در پی تأمین نمونه‌هایی از صفحه ‌نمایش تاشو و تحویل آن‌ها به شرکت کوپرتینویی است. احتمالا در آینده‌ای نه‌ چندان دور از این نمایشگرهای تاشو در مدل ویژه‌ای از گوشی‌های سری آیفون استفاده خواهد شد. 

Ice Universe از سفارش «تعداد زیادی» صفحه ‌نمایش توسط اپل خبر می‌دهد. این نمونه‌ها به ‌منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید شده‌اند و ظاهرا سامسونگ به‌ مدت یک نمایشگرهای مورد بحث را برای اپل تأمین خواهد کرد. Ice Universe در پست جدید خود روی این موضوع تأکید می‌کند که فرایند تولید نمایشگرهای یادشده به ‌شکلی فوری در حال انجام است؛ موضوعی که به‌ صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد سامسونگ بزودی فرایند تحویل نمایشگر را به اپل آغاز می‌کند.

سامسونگ از سال‌ها پیش یکی از اصلی‌ترین تأمین‌ کنندگان اپل به‌ حساب می‌آید و نمایشگر OLED در اختیار این شرکت برای گوشی‌های آیفون قرار می‌دهد. به ‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد خودش را به اصلی‌ترین تأمین ‌کننده‌ نمایشگرهای تاشو در دنیا تبدیل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала