آغاز پروازهای مسافربری روسیه به دبی

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Дальнемагистральный широкофюзеляжный пассажирский самолет Airbus A350-900 авиакомпании "Аэрофлот"
Дальнемагистральный широкофюзеляжный пассажирский самолет Airbus A350-900 авиакомпании Аэрофлот - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرکنسولگری روسیه در دبی و امارات شمالی امارات متحده عربی اعلام کرد شرکت های هواپیمایی روسیه قصد دارند پروازهای خود به دبی را از 10 سپتامبر از سر بگیرند اما گردشگران از روسیه قبل از آن نیز با هواپیما های شرکت هواپیمایی Emirates به امارات پرواز می کردند .

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی سرکنسولگری روسیه در دبی اظهار داشت با توجه به اینکه گردشگران از روسیه قبل از آن نیز با هواپیما های شرکت هواپیمایی Emirates  به امارات پرواز می کردند، تشریفات ورود گردشگران روس در شرایط انجام اقداماتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا قبلاً آزمایش شده است".

به گفته وی شرکت هواپیمایی امارات پس از صدور اجازه ورود گردشگران به امارات ، حدود 9 پرواز از روسیه به دبی انجام داده است.

از سرگیری پروازهای مسافربری روسیه با سه کشور دیگر  - اسپوتنیک ایران
از سرگیری پروازهای مسافربری روسیه با سه کشور دیگر

پیش از این ، یک سخنگوی سرکنسولگری روسیه اعلام کرده بود که سفرهای روس ها به دبی پس از سرگیری پروازها بین روسیه و امارات متحده عربی فقط در صورت ارائه نتیجه منفی تست  ویروس کرونا ، انجام این آزمایش 96 ساعت قبل از عزیمت و وجود بیمه بین المللی برای هزینه های درمان کووید 19 امکان پذیر است.

روسیه ، در شرایط شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، از 27 مارس پروازهای منظم و چارتری به سایر کشورها را متوقف کرده است. فقط پروازها برای تخلیه شهروندان،  پروازها برای حمل بار  و پرواز های  پستی ، بهداشتی و بشردوستانه ، پرواز هواپیماهای خالی برای ارائه خدماات فنی ، پروازهای ترانزیتی برای فرود جهت سوخت گیری یا تعویض  خدمه در قلمرو فدراسیون روسیه و پروازهایی که طبق تصمیمات جداگانه دولت روسیه انجام می شوند، استثنا بودند.

اول اوت ، فدراسیون روسیه پروازهای خود را به مقصد آنکارا و استانبول ترکیه و همچنین بریتانیا از سر گرفت. علاوه بر این ، پروازها به تانزانیا مجاز شده اما تاکنون چنین پروازهایی انجام نشده است. پروازها به مقصد آنتالیا ، بدروم و دالامان ،شهرهای استراحتی ترکیه  از 10 اوت  از سر گرفته شد. پروازها به سوئیس در 15 اوت  از سر گرفته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала