حمایت خواهرزاده بن لادن از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر حمایت خواهرزاده بن لادن از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
حمایت خواهرزاده بن لادن از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواهرزاده اسامه بن لادن معتقد است که تنها دونالد ترامپ قادر به محافظت از آمریکا در برابر تهدیدهای تروریستی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک پست، خواهرزاده اسامه بن لادن یکی از مشهورترین تروریست‌های بین المللی، معتقد است که در صورت روی کار آمدن جو بایدن در ایالات متحده، حمله تروریستی مشابه حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ می‌تواند در این کشور رخ دهد. به نظر وی، تنها دونالد ترامپ قادر است از آمریکا در برابر چنین تهدیداتی محافظت کند.

ادعای ترامپ: جو بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
 - اسپوتنیک ایران
ادعای ترامپ: جو بایدن باید تست مواد مخدر بدهد

نور بن لادن مدتهاست در سوئیس زندگی می کند، اما خود را یک "آمریکایی" می‌داند. در سن ۱۲ سالگی، پرچم ایالات متحده در اتاق کودکی او آویخته شده بود و تعطیلات رویایی وی، به گفته خودش، یک سفر با ماشین به سراسر آمریکا است.

به گفته نور بن لادن، او از سال ۲۰۱۵ طرفدار دونالد ترامپ است، زیرا معتقد است که وی نه تنها برای آمریکا، بلکه برای کل تمدن غرب مهم است.

خواهرزاده اسامه بن لادن بیان داشت: ترامپ نشان داده است که از آمریکا و همه ما در برابر گسترش تهدیدات خارجی محافظت می کند. او تروریست‌ها را در بدو تأسیس و قبل از اینکه فرصت حمله داشته باشند، از بین می برد.

نور بن لادن همچنین اظهار داشت که به صورت مرتب کلاهی را که بر روی آن شعار کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ (شکوه را به آمریکا برگردانیم) نقش بسته است، می پوشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала