کلوب‌های شبانه در اروپا دوباره ممنوع شدند

© Photo / Cameo کلوب‌های شبانه در اروپا دوباره ممنوع شدند
کلوب‌های شبانه در اروپا دوباره ممنوع شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید – 19 در میان جوانان در اروپا، کلوب‌های شبانه ممنوع شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، کشورهای اروپایی به دلیل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا در بین جوانان، تعطیل کردن کلوپ های شبانه را آغاز کرده اند.

سرویس مطبوعاتی سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: " تعداد فزاینده ای از جوانان به ویروس کووید – 19 مبتلا می شوند. تجزیه و تحلیل این سازمان نشان داد که از فوریه تا ژوئیه، تعداد افراد آلوده 15 تا 24 ساله از 4.5 به 15٪ افزایش یافته است."

پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران
پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، علی رغم تفاوت در شاخص ها در مناطق، متخصصان افزایش مداوم تعداد موارد این بیماری را در بین جوانان مشاهده می کنند. این دلیلی شد که مقامات کشورهای اروپایی شروع به منع کار اماکنی کنند که حفظ فاصله اجتماعی غیرممکن است.

ایتالیا اولین کشوری بود که پس از جشن Ferragosto در 15 آگوست، تصمیم گرفت که از 17 آگوست تمام دیسکوهای موجود در کشور، از جمله در فضای باز را تعطیل کنند.

در ترکیه به دلیل نداشتن ماسک، افراد با جریمه 900 لیر (حدود 120 دلار) روبرو می‌شوند. در استراحتگاه های آنتالیا، به دلیل تهدید کووید - 19، شورای عمومی مهمانی های " کف " را ممنوع کرده است. کلوب شبانه و بارها در مالت از 19 اوت بسته است.  

در آلمان، این کلوب های شبانه از بهار تعطیل شده اند، اما اتحادیه مدیریت کلوب‌های برلین Clubcomission در انتظار سال 2021 است. با این حال، برخی شروع به کار در هوای آزاد کردند. 

براساس داده‌های سازمان بهداشت‌ جهانی، تقریباً 26.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان شناسایی شده است، بیش از 870 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала