رسمی؛ لیونل مسی در بارسلونا ماندنی شد

© AFP 2023 / Oscar Del Pozoرسمی؛ لیونل مسی در بارسلونا ماندنی شد
رسمی؛ لیونل مسی در بارسلونا ماندنی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا لحظاتی پیش اعلام کرد که یک فصل دیگر به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در گفتگو با نشریه "گل" اعلام کرد که یک فصل دیگر به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

خداحافظی مسی با بارسلونا  - اسپوتنیک ایران
خداحافظی مسی با بارسلونا

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا گفت: من به باشگاه و رئیس اطلاع دادم که می خواهم بروم. من در تمام سال این موضوع را به او گفتم. اعتقاد داشتم که زمان رفتن فرارسیده است. احساس کردم که باشگاه به بازیکنان جوان و جدیدتری احتیاج دارد. در واقع معتقد بودم که زمان حضور من در بارسلونا به پایان رسیده است. بسیار متاسف شدم چراکه همیشه گفته بودم می‌خواهم به کارم در اینجا پایان دهم.

وی افزود: سال بسیار سختی بود. من در تمرینات بازی ها و رختکن سختی زیادی را تحمل کردم. همه چیز برایم دشوار شد و زمان به گونه‌ای پیش رفت که به دنبال جاه‌طلبی جدیدی باشم. به خاطر شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این تصمیم را نگرفته بودم بلکه مدتها بود که به آن فکر می کردم. بارها این موضوع را به رئیس باشگاه اعلام کردم اما او هر مرتبه می‌گفت که در پایان فصل می‌توانم در این باره تصمیم گیری کنم که می خواهم بمانم یا بروم اما او نهایتاً به قول خود عمل نکرد."

مسی ادامه داد: در طول سال من بارها به رئیس گفتم که می‌خواهم بروم. زمان آن فرا رسیده بود که اهداف و مسیرهای جدیدی را تجربه کنم. با این حال او دائما می گفت که حالا وقتش نیست، بعداً در این باره صحبت خواهیم کرد. او هیچ سرنخی از چیزهایی که می‌گفت را در اختیار من نگذاشت. ارسال برو فکس یک اقدام بود که به شکل رسمی اعلام کنم که می خواهم بروم. قصد داشتم از بند قرار دادم استفاده کنم و جدا شوم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала