سخنگوی سابق ترامپ: رهبر کره شمالی به من چشمک زد!

© REUTERS / KCNAسخنگوی سابق ترامپ: رهبر کره شمالی به من چشمک زد
سخنگوی سابق ترامپ: رهبر کره شمالی به من چشمک زد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سارا سندرز منشی مطبوعاتی سابق دونالد ترامپ در کتاب خود در مورد خاطرات کار با رئیس جمهور ایالات متحده و تیم او نوشت که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جریان دیدار با ترامپ به وی توجه نشان داده و چشمک زده است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه گاردین، سندرز در کتاب خود از جمله درباره سفرهای هیئت آمریکایی برای  دیدار با کیم جونگ اون را به یاد می آورد.

منشی مطبوعاتی سابق دونالد ترامپ می نویسد در یکی از جلسات ، متوجه نگاه کیم جونگ اون به خود شده که سرش را تکان داده و به او چشمک زد. سارا ساندرز خجالت کشیده ، سرش را پائین انداخته  و به کاغذ های خود نگاه کرد. خانم منشی ترامپ می نویسد: "تمام فکرم این بود که آیا کیم جونگ اون به من توجه کرده است؟"

بولتون: دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی اشتباه استراتژیک بود - اسپوتنیک ایران
بولتون: ترامپ در دیدار با رهبر کره شمالی بدنبال عکس گرفتن بود

سندرز سپس این موضوع را به ترامپ و جان کلی، رئیس سابق دفتر کاخ سفید گفت. وی می گوید ترامپ و کلی هر دو از شدت خنده به قهقهه افتادند و رئیس جمهور آمریکا به او گفت: "او از تو خوشش آمد! لعنت برشیطون  ، او به توعلاقمند شد!" وی در پاسخ ، از ترامپ خواست که اینطور فکر نکند و اضافه کرد که منظورش این نیست. اما ترامپ دوباره شوخی کرد و گفت که در شرایط فعلی ، او حتماً باید به کره شمالی برود. "خوب سارا ، این تصمیم همه چیز را حل خواهد کرد . شما به نام وطن خود به کره شمالی می روید. همسر و فرزندانتان دلتنگ شما خواهند شد ، اما در کشور خود قهرمان خواهید شد!"

سندرز از سال 2017 تا 2019 به مدت دو سال با ترامپ کار کرد. سندرز به طور فعال از ترامپ در برابر حملات رسانه ای دفاع کرده و در مقابل خبرنگاران از تصمیمات رئیس جمهور آمریکا پشتیبانی می نمود. وی دختر مایک هاکبی سیاستمدار برجسته جمهوری خواه است که زمانی فرماندار آرکانزاس بود. وی در سال های 2008 و 2016 کاندیدای ریاست جمهوری از طرف این حزب بود. خود سندرز نیز از دوران نوجوانی از حزب جمهوری خواه ایالات متحده حمایت کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала