سناتور آمریکایی: در آمریکای ترامپ در امان نیستیم

© AP Photo / Jacquelyn Martinسناتور آمریکایی: در آمریکای ترامپ در امان نیستیم
سناتور آمریکایی: در آمریکای ترامپ در امان نیستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا اظهار داشت که مردم ایالات متحده در کشوری که ترامپ ریاست جمهوری آن را بر عهده داشته باشد در امان نیستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "thehill"، امی کلوبوچار، سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا روز یکشنبه اظهار داشت که به دلیل خشونت‌های پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان، تظاهرات گسترده و بیماری همه گیر ویروس کرونا در این کشور، مردم ایالات متحده در کشوری که ترامپ ریاست جمهوری آن را بر عهده داشته باشد در امان نیستند.

مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ تهدیدی علیه امنیت ملی است - اسپوتنیک ایران
مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ تهدیدی علیه امنیت ملی است

کاندیدای سابق ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ افزود: این فقط در یک مکان اتفاق نمی افتد. این اتفاق در سرتاسر کشور رخ می‌دهد. این اتفاق زیر نظر دونالد ترامپ اتفاق می‌افتد.

کلوبوچار تصریح کرد: ما در آمریکای دونالد ترامپ در امان نیستیم زیرا نه تنها شاهد افزایش جرائم مختلف از جمله جرائم نفرت‌محور هستیم، بلکه شاهد مرگ ۳ هزار و ششصد نفر در پی تجمع جمهوری خواهان بوده‌ایم. اکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر در اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند.

این سناتور دموکرات همچنین هشدارهای کنوانسیون ملی جمهوریخواهان مبنی بر اینکه جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا باعث کمتر شدن امنیت ایالات متحده می‌شود را رد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала