جایگاه نظامیان ایران در مسابقه «آرمیا-2020» روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر نظامیان ایران در «آرمیا-2020» روسیه
نظامیان ایران در «آرمیا-2020» روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای نخستین بار نظامیان ایران در مرحله مسابقاتی جوایزی برنده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، نظامیان ایرانی برای نخستین بار در مرحله مسابقات «آرمیا-2020» روسیه در فهرست برندگان جوایز قرار گرفتند. آنها در بخش «استاد اسلحه» به تفکیک و مونتاژ اسلحه ماکاروف، کالاشنیکوف، مسلسل و نارنجک‌انداز شرکت کردند و فقط از نظامیان روسیه عقب ماندند.

از 23 ماه اوت در پایگاه نظامی «کنستانتینوف» در پنزا کنکور بین المللی ارتشی 2020 «استاد اسلحه»  جریان دارد که 8 تیم در آن شرکت دارد. برای اولین بار تیم‌هایی از لائوس، کامبوجیا، کنگو و آبخازی در این مسابقات شرکت می کنند.  تیم های روسیه، ارمنستان، ایران و ازبکستان نیز در این کنکور ارتشی حضور دارند.

بانک روسی در همایش آرمیا-2020 دهها قرارداد به ارزش 3.2 میلیارد دلار امضا کرد - اسپوتنیک ایران
بانک روسی در همایش "آرمیا-2020" دهها قرارداد به ارزش 3.2 میلیارد دلار امضا کرد

در اعلامیه دفتر خبری آمده است:«برای اولین بار در مرحله چهارم در سه تیم برتر تعییراتی رخ داد. تیم ایران در بیاتلون اسلحه به جای دوم ارتقا یافت. پس از مرحله تفکیک و مونتاژ اسلحه، آنها 400 متر به سمت مواضع نظامی دویدند و تیراندازی کردند. آنها باید 13 هدف در فاصله از 50 تا 500 متر را می زدند.

با جمع بندی نتایج این مرحله روسیه در جای اول ایستاد و ایران جای دوم را به خود اختصاص داد.  ردیف سوم به تیم ارمنستان تعلق گرفت. ازبکستان به ردیف چهارم منتقل شد. فینال مسابقات 31 ماه اوت برگزار خواهد شد.

ششمین نمایشگاه بین المللی فنی – نظامی با عنوان «آرمیا 2020» از تاریخ 23 تا 29 آگوست با حضور 15 کشور و 120 هیات رسمی در مسکو برگزار خواهد شد.

همزمان ششمین دور مسابقات بین المللی ارتش های جهان نیز با حضور 80 تیم از 10 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала