آزادی رونالدینیو از حصر خانگی

اشتراک
رونالدینیو که قصد داشت با پاسپورت جعلی وارد خاک پاراگوئه شود، به ۵ ماه حبس محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فرانس پرس»، رونالدینیو که قصد داشت با پاسپورت جعلی وارد خاک پاراگوئه شود، بعد از کشف این موضوع از سوی پلیس مرزبانی این کشور دستگیر شد و با حکم قاضی این پرونده به ۵ ماه حبس محکوم شد.

قاضی پرونده حکم آزادی ستاره سابق بارسلونا را صادر کرده است. بر اساس اعلام قاضی دادگاه رونالدینیو حالا می‌تواند در خاک پاراگوئه به هر کجا می‌خواهد سفر کرده و حتی این کشور را ترک کند ولی باید تا اطلاع ثانوی تغییرات در محل اقامت دائمی خود را به این دادگاه اطلاع دهد. این قاضی رونالدینیو را به دلیل تخطی از قوانین کشورش به پرداخت جریمه محکوم کرده است.

رونالدینیو که به دلیل ویروس کرونا با ماسک در دادگاه حاضر شده بود حکم قاضی را پذیرفت. این بازیکن باید ۹۰هزار دلار به دولت پاراگوئه جریمه پرداخت کند. برادر رونالدینیو که به همراه او بازداشت شده بود و در واقع حکم مدیر فعالیت های بازرگانی او را دارد هم به پرداخت ۱۱۰هزار یورو محکوم شده است.

​رونالدینیو ۵ ماه پیش به همراه برادرش در کشور پاراگوئه به دلیل جعل پاسپورت دستگیر شدند. این ستاره سابق مستطیل سبز در ابتدا برای مدت ۳ ماه راهی زندان شد اما بعد از رایزنی های زیاد وکلیش در نهایت از زندان آزاد شد ولی ادامه محکومیتش را در هتلی حبس اجباری بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала