تاکید پوتین بر اهمیت روابط مبتنی بر اعتماد میان کشورها در حوزه همکاری های نظامی و فنی

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر تاکید پوتین بر اهمیت روابط مبتنی بر اعتماد میان کشورها در حوزه همکاری های نظامی و فنی
تاکید پوتین بر اهمیت روابط مبتنی بر اعتماد میان کشورها در حوزه همکاری های نظامی و فنی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین: روابط اعتمادی در زمینه همکاری های نظامی و فنی و امنیت بسیار مهم است و بازی های بین المللی ارتش اکنون چندین سال است که به تقویت روابط دوستانه کمک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سایت کرملین به نقل از سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با خوش آمدگویی به برگزار کنندگان، شرکت کنندگان و میهمانان مجمع بین المللی نظامی و فنی ارتش 2020 و بازی های بین المللی ارتش 2020 گفت: روابط اعتمادی در زمینه همکاری های نظامی و فنی و امنیت بسیار مهم است و بازی های بین المللی ارتش اکنون چندین سال است که به تقویت روابط دوستانه کمک کرده است.

وی گفت: ما به خوبی می دانیم که چقدر مهم است که بدنبال ایجاد روابط قابل اعتماد در زمینه امنیت و همکاری های نظامی و فنی باشیم تا یافتن پاسخ هایی برای چالش های نوظهور. بازی های بین المللی ارتش اکنون چندین سال است که در خدمت تقویت روابط دوستانه و تبادل تجربیات دوستانه است. پرسنل نظامی از کشورهای مختلف در مهارت، تکنیک، سطح آموزش و نظم و انضباط شرکت می کنند و در آزمون های جدی و انجام وظایف محوله در شرایط سخت، خود را آزمایش می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала