مدیر کل آژانس انرژی اتمی به ایران سفر می کند

© AP Photo / Ronald Zakمدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران سفر می کند
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران سفر می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده دائم  جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که مدیرکل این آژانس طی چند روز آینده به تهران سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم  جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژى اتمى از برنامه سفر قریب الوقوع ‌رافائل گروسی مدیر آژانس بین‌الملی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی توئیتری نوشت: من روز دوشنبه برای انجام دیدارها با مقام‌های ایران به منظور پرداختن به سوالات پاسخ داده نشده در رابطه با مسائل پادمانی در ایران، به تهران سفر خواهم کرد. من به ایجاد یک کانال مستقیم گفتگوی مفید و مبتنی بر همکاری امیدوارم. این موضوع، ضروری است.

​پیش از این میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از سفر احتمالی رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داده بود.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم  جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژى اتمى سفر رافائل گروسى مدیرکل آژانس به ایران در هفته جاری را تایید کرد و گفت: در راستای تعاملات و همکاری جاری بین ایران و آژانس و در پی دعوت به عمل آمده از سوی جمهوری اسلامی ایران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته جاری به تهران سفر خواهد کرد.

وی افزود: ایران یکی از شرکای اصلی آژانس است و امیدواریم این ملاقات به اجرای همکاری متقابل منجر شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала