راه حل یکی از مهمترین مشکلات جهان

CC0 / Pixabay / راه حل یکی از مهمترین مشکلات جهان
راه حل یکی از مهمترین مشکلات جهان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان مؤسسه محیط زیست در دانشگاه مینه سوتا مشکل انقراض زنبورها ، که بشریت بویژه سال گذشته بویژه با آن روبرو شده است ، پیشنهاد خوبی ارائه است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مجله People and Nature، دانشمندان مؤسسه محیط زیست در دانشگاه مینه سوتا راه حلی برای یکی از مهمترین مشکلات جهان - انقراض زنبورها ، که بشریت بویژه سال گذشته بویژه با آن روبرو شده است ، پیشنهاد خوبی ارائه است.

انقراض زنبور عسل - اسپوتنیک ایران
انقراض زنبور عسل

این تحقیق به مسئله کشت اراضی کشاورزی توسط کشاورزان اختصاص یافته است. نویسندگان مطالعه کردند که چگونه می توان این فرایند را به منظور افزایش بازده زمین و کارایی استفاده از آن سازمان داد. آنها خاطرنشان كردند كه زنبورها برای رهایی از گرده افشانی و بو های مرتبط به زیستگاه طبیعی احتیاج دارند. در غیر این صورت ، مصونیت آنها کاهش می یابد ، که بر کیفیت و طول عمر و همچنین عملکرد تأثیر منفی می گذارد.

نویسندگان پیشنهاد می کنند که صاحبان چندین مزرعه متحد و موافقت کنند که چه کسی بخشی از زمین را برای زندگی زنبورها فراهم کنند.

مشکل انقراض گسترده زنبورها در سال 2019 مورد توجه قرار گرفت ، هنگامی که مرگ صدها هزار کلنی زنبور عسل در سراسر جهان ثبت شد. در روسیه میزان خسارت یک تریلیون روبل تخمین زده شده است و دلیل اصلی تأثیر علف کش ها و حشره کشهاست که کشاورزان برای کنترل گیاهان و آفات حشرات مورد استفاده قرار می دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала