رئیس جمهور پرتغال، دختران غرق شده را نجات داد

اشتراک
رئیس دولت پرتغال، هفته گذشته در تعطیلات دو روزه ای در منطقه الگاروه بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری 20minutos، مارسلو ربلو دی سوسا رئیس جمهور پرتغال، در هنگام استراحت در ساحل، دختران غرق شده را نجات داد.

تصادف قطار سریع السیر در پرتغال + ویدئو - اسپوتنیک ایران
تصادف قطار سریع السیر در پرتغال + ویدئو

رئیس دولت پرتغال، هفته گذشته در تعطیلات دو روزه ای در منطقه الگاروه بود. در ۱۵ آگوست، او دو دختر را دید که پس از افتادن از قایق با مشکل روبرو هستند.

دی سوسا ۷۱ ساله، درون آب شیرجه زد و به آنها کمک کرد تا این که مرد دیگری با جت اسکی به محل شنا رسید.

وی ادامه داد: دختران از ساحل دیگری آمده بودند، آنها توسط جریان قوی آب از ساحل دور شدند و به سمت دیگری منتقل شدند. آنها سعی به برگشت به ساحل کردند، اما به دلیل جریان بالای آب نه شنا توانستند کنند و نه پارو بزنند، در حین شنا هم آب خوردند و این باعث مشکل برایشان در شنا کردن شد. او همچنین خوشحال شد که او تنها کسی نبود که به نجات آنها شتافت.

این پرتال خاطرنشان می کند که دی سوسا بیشتر تعطیلات خود را در مناطق مختلف کشور به سر می برد. او این کار را برای توسعه گردشگری انجام می دهد که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت.

در واقع دفتر رئیس جمهور در پرتغال تشریفاتی است. قدرت اجرایی ندارد اما در یک بحران می تواند مجلس را منحل کند. رئیس دولت برای یک دوره ۵ ساله انتخاب می شود و او می تواند این پست را بیش از دو دوره حفظ کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала