ابتلای شهردار آنتالیا به کووید

© Sputnik / Valeriy Melnikovآنتالیای ترکیه
آنتالیای ترکیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهردار آنتالیای ترکیه در توییتر تست مثبت کووید خود را خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محی الدین بوجک شهردار آنتالیا در توییتر، از ابتلای خود به کووید خبر داد. وی نوشت 17 ماه اوت تست کرونا را انجام دادم که جوابش مثبت بود.

وی در توییت خود نوشته است:«حالم خوب است در بیمارستان در قرنطینه و تحت نظارت پزشکان قرار دارم.  از تمام ساکنان شهر و گردشگران می خواهم  مقررات استفاده از ماسک در اماکن عمومی و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند».

روسیه پروازها به ترکیه را از اول ماه اوت از سرگرفت. از 10 ماه اوت پروازهای چارتر به شهر استراحتی آنتالیا، دالامان و بوردوم آغاز شد. بنا به اعلام آژانس هوانوردی فدرال روسیه، پروازهای چارتر و سیستمی از شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، روستوف به فرودگاه‌های آنتالیا، بودروم و دالامان که به دلیل همه‌گیری جهانی کرونا متوقف شده بود، از فردا دوباره آغاز می‌شود.

فروش گوشت سگ به جای گوشت گوسفند در ایران! - اسپوتنیک ایران
طعم و طبخ متفاوت کله پاچه سوخاری در ترکیه +ویدئو

این آژانس با اشاره به آغاز پروازهای مستقیم از شهرهای مذکور به استانبول و لندن از یکم اوت اعلام کرد که طی 128 پرواز انجام گرفته در این مدت 35 هزار و 500 مسافر جابجا شده‌اند.

همچنین پروازهای خطوط هوایی ترکیه «ترکیش‌ایرلاینز» و شرکت خطوط هوایی «پگاسوس» دایر خواهد شد. ترکیه به عنوان نخستین مقصد گردشگری برای روس‌ها سال گذشته پذیرای بیش از 7 میلیون گردشگر از این کشور بود.

پروازها بین ترکیه و روسیه به دلیل شیوع کرونا از ماه مارس امسال متوقف شده بود.

بطور کلی در ترکیه بیش از 249 هزار مورد ابتلا به کووید به ثبت رسیده است که از این تعداد 230 هزار نفر بهبود یافتند و بیش از 5900 نفر جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала