لوكاشنكو خطاب به معترضین: "بلاروس خواهد مرد"

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر لوكاشنكو خطاب به معترضین: "بلاروس خواهد مرد"
لوكاشنكو خطاب به معترضین: بلاروس خواهد مرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الكساندر لوكاشنكو، رئیس جمهور بلاروس احتمال برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری در این كشور را رد كرد.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر لوكاشنكو، رئیس جمهور بلاروس احتمال برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری در این كشور را رد كرد و گفت كه در این صورت كشور به عنوان یك دولت نابود می شود.

راهپیمایی در حمایت از لوکاشنکو در مینسک برگزار می شود - اسپوتنیک ایران
راهپیمایی در حمایت از لوکاشنکو در مینسک برگزار می شود

لوکاشنکو در جمع تظاهر کنندگان در مرکز مینسک گفت: "لیتوانی، لتونی، لهستان و متأسفانه اوکراین عزیز ما و رهبران آن به ما دستور می دهند تا انتخابات جدیدی برگزار کنیم. اگر فقط ما از آنها پیروی کنیم وارد گردبادی می شویم که دیگر نمی توانیم کشتی هوایی خود را ثابت کنیم. ما به عنوان یک دولت، به عنوان یک ملت و به عنوان یک نژاد خواهیم مرد."

لوکاشنکو گفت: "انتخابات برگزار شده است. این بیش از 80٪ نمی تواند جعل شده باشد! امکان ندارد! ... چه کسی انتخابات (جدید) را برگزار می کند؟ چه کسی به این انتخابات می رود؟"

رئیس جمهور بلاروس همچنین تأكید كرد كه از نظر وی، وحشیگری که در خیابانهای شهرهای مختلف كشور در ​​هفته گذشته رخ داده بود، "توسط مخالفان ایجاد شده است" نه مقامات. لوکاشنکو همچنین خطاب به کارگران کارخانجات دولتی که در اواخر هفته گذشته اعتصاب کرده بودند گفت که شغل خود را ترک نکنند زیرا کارگران اعتصاب کننده ممکن است دیگر به سرکار بازنگردند.

لوکاشنکو همچنین درباره حضور نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای بلاروس هشدار داد و گفت: نیروهای ناتو به دروازه بلاروس چسبیده اند، قدرت نظامی در نزدیکی مرزهای غربی این کشور در حال گسترش است.

وی گفت: به اطراف نگاه کنید، تانک ها، هواپيماهایی که در 15 دقيقه ای از مرزهاي ما پرواز مي کنن و این بی جهت نیست. سربازان ناتو در دروازه های ما در حال تحرک هستند. "قدرت نظامی در نزدیکی مرزهای غربی در حال افزایش است."


 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала