اسد: آمریکا به حضور تروریست‌ها در منطقه احتیاج دارد

© AP Photo / SANAاسد: آمریکا به حضور تروریست‌ها در منطقه احتیاج دارد
اسد: آمریکا به حضور تروریست‌ها در منطقه احتیاج دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور سوریه اظهار داشت که ایالات متحده احتیاج به حضور افراط گرایان در منطقه احتیاج دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه اظهار داشت: ایالات متحده احتیاج به این دارد که افراط گرایان از جمله تروریست‌های گروه "دولت اسلامی" (ممنوعه در فدراسیون روسیه)، در خاورمیانه فعالیت داشته باشند.

اسد: انتخابات پارلمانی سوریه درهای گفتگو را گشود - اسپوتنیک ایران
اسد: انتخابات پارلمانی سوریه درهای گفتگو را گشود

اسد در جمع نمایندگان جدید شورای خلق سوریه (پارلمان)، بیان داشت: سوریه ایالات متحده به تروریست‌ها به ویژه دولت اسلامی در منطقه [خاورمیانه] احتیاج دارد. به گفته اسد واشنگتن قصد دارد با کمک "قانون صد سوریه‌ای سزار" از تروریست ها حمایت کند.

به گفته رئیس جمهور سوریه، تحریم‌های ایالات متحده [علیه دمشق] که تحت "قانون سزار" اعمال شده "مرحله جدیدی از تشدید تجاوز علیه سوریه است."

در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی٬ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، لایحه بودجه دفاعی ۷۳۸ میلیارد دلاری را امضا کرد شامل قوانینی برای افزایش تحریم‌ها علیه بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و متحدانش. قانون "سزار" بخشی از این قوانین جدید است که به لایحه بودجه دفاعی آمریکا افزوده شده است. این قانون پس از شش سال تاخیر از روز چهارشنبه، ۲۸ خرداد، ۱۷ ژوئن ۲۰۲۰ به اجرا درآمد و تا سال ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت. این قانون را دونالد ترامپ دسامبر ۲۰۱۹ امضا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала