جزئیات جدیدی از روند تست واکسن روسی ضد کرونا

© Sputnik / Igor Zaremboجزئیات جدیدی از روند تست واکسن روسی ضد کرونا
جزئیات جدیدی از روند تست واکسن روسی ضد کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرویس مطبوعاتی روسپوتبرنادورز در روسیه اعلام نمود که همه داوطلبانی که واکسن کروناویروس را در مرکز "وکتور" آزمایش کرده اند، در سلامت کامل به سر می برند.

به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان سرویس روسپوتبرنادورز (خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق و رفاه شهروندان) در خصوص روند عملکرد واکسن ضد کرونا اعلام نمودند: گزارشی بر اساس نتایج واکسیناسیون داوطلبان تهیه می شود که بعداً به وزارت بهداشت روسیه ارسال می شود.

برزیل: برای مقدمات آزمایش واکسن روسی ضد کرونا آماده می شویم  - اسپوتنیک ایران
برزیل: برای مقدمات آزمایش واکسن روسی ضد کرونا آماده می شویم

در این گزارش امده است: "در 11 اوت ، بر اساس نتایج واکسیناسیون پنج داوطلب اول، اولین گزارش موقت درباره ایمنی واکسن در برابر تهیه شده است. همه داوطلبان حالشان خوب است."

سرویس مطبوعاتی روسپوتبرنادورز (خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق و رفاه شهروندان در روسیه) در ادامه افزود: مطابق پروتکل، روز گذشته نه داوطلب دیگر واکسینه شدند.

همه داوطلبان زیر نظر پزشکان هستند و از هیچگونه مشکل سلامتی شکایت ندارند.

پنج روز بعد ، بر اساس نتایج ارزیابی واکنشهای موضعی و عمومی 14 نفر از شرکت کنندگان در مرحله اول ، و همچنین بر اساس نتایج آزمایش خون بیوشیمیایی و بالینی و آزمایش ادرار عمومی ، پزشکان گزارش موقت دوم را در مورد ایمنی و واکنش زایی در برابر این واکسن را ارائه می دهند.

پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تاریخ 11 اوت در نشست اعضای دولت اعلام کرد که واکسن ضد کرونا در روسیه به ثبت رسید. پوتین در ادامه گفت: تا آنجا که من می‌دانم امروز صبح، 11 ماه اوت روسیه اولین کشور جهان بود که واکسن ضد ویروس کرونا را به ثبت رساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала