شکایت جدید علیه مدیرعامل سابق مک‌دونالد درباره اتهام روابط جنسی + عکس

© AFP 2023 / Karen Bleierمک دونالد
مک دونالد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مک دونالد تصور می‌کرده تنها قضیه بر سر یک رابطه است.

به گزارش اسپوتنیک، شکایت جدیدی علیه مدیرعامل سابق مک دونالد، استیو ایستربروک، به دادگاه برده شده که حکایت از آن دارد که تنها قضیه بر سر یک رابطه نبوده، در حقیقت او سه رابطه جنسی دیگر هم با زیردستانش داشته است.

مک دونالد در سال 2019 آقای ایستربروک را پس از آن که درباره رابطه او با یکی از کارمندانش مقصر شناخته شد، اخراج کرد. شکایت حقوقی جدید مک دونالد می‌تواند استیو ایستربروک را ناچار کند که مبلغ هنگفتی که هنگام جدایی از مک دونالد دریافت کرده بود را به این شرکت بازگرداند، مبلغی که حدود ۴۰ میلیون دلار گزارش شده است.

مک دونالد برقراری هرگونه رابطه صمیمی و نزدیک میان مدیران با کارمندان را چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم، ممنوع کرده است.ایستربروک،‌ که از همسرش جدا شده بود از سال ۱۹۹۳ به عنوان یکی از مدیران مک‌دونالد در لندن شروع به کار کرد. او در سال ۲۰۱۵ به عنوان مدیرعامل مک دونالد انتخاب شد.

​بازسازی شعبات مک دونالد و استفاده از مواد اولیه بهتر و به روز کردن منوهای مک دونالد از جمله اقداماتی است که به نام او ثبت شده است. از زمان تصدی او در مقام مدیرعامل مک دونالد در آمریکا، ارزش سهام این شرکت دو برابر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала