اتحادیه اروپا در حال آماده سازی در برابر تحریم های آمریکا می شود

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ماركوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در روسیه
ماركوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر اتحادیه اروپا در مسکو: اروپا در حال ایجاد مکانیسمی است که باعث می شود آن را در برابر تحریم های برون مرزی توسط کشورهای ثالث مقاوم تر کند.

به گزارش اسپوتنیک، ماركوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در روسیه، روز یکشنبه ۹ آگوست اعلام کرد: اتحادیه اروپا در حال ایجاد مکانیسمی است که باعث می شود آن را در برابر تحریم های برون مرزی توسط کشورهای ثالث مقاوم تر کند. این همچنین مربوط به محدودیت های احتمالی ایالات متحده در رابطه با خط لوله گاز نورد استریم ۲ می گردد.

تحریم هایی که دامن اروپایی ها را هم گرفته - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تحریم هایی که دامن اروپایی ها را هم گرفته

سفیر اروپا در مسکو افزود: در مورد اقدامات پاسخی، کمیسیون اروپا در حال کار روی بخشنامه اقدامات مربوط به تقویت حاکمیت مالی و اقتصادی اتحادیه اروپا است؛ پیش بینی می شود این سند تا پایان سال منتشر شود. این پروژه پایه ای برای افزایش تاب آوری اتحادیه اروپا در برابر تحریم های برون مرزی از کشورهای سوم خواهد شد.

علاوه بر این، ادرر نگران نحوه عملکرد ایالات متحده در رابطه با شرکت های اروپایی و منافع آنها است. به گفته سفیر، سیاست اروپا باید در اتحادیه اروپا تعیین شود و نه در خارج از آن.

این هفته، گروهی از سناتورهای آمریکایی بار دیگر تهدید کرده اند که به دلیل کمک به ساخت خط لوله نورد استریم ۲، تحریم ها را اعمال می کنند، به ویژه، آنها خواستار توقف اپراتور بندر موکران از این پروژه شدند.

کمیته شرقی اقتصاد آلمان از مقامات آلمان و کمیسیون اروپا خواست تا به اظهارات سناتورهای آمریکایی پاسخ دهند. موضع مشابهی توسط رئیس کمیته اقتصاد و انرژی بوندستاگ (پارلمان آلمان) ابراز شد.

در همین زمان، شرکت اوکراینی "نفت و گاز" از سناتورهای آمریکایی، که نامه ای را برای تهدیدات مربوط به خط لوله نورد استریم ۲ به رهبری آلمان صورت می گیرد ارسال کردند، تشکر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала