جنگنده سوخو 27 روسیه دو هواپیمای آمريکا بر روی دریای سیاه را رهگيري نمود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده سوخو 27 روسیه دو هواپیمای آمريکا بر روی دریای سیاه را رهگيري نمود
جنگنده سوخو 27 روسیه دو هواپیمای آمريکا بر روی دریای سیاه را رهگيري نمود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای شناسایی سوخو 27 دو هواپیمای آمريکا بر روی آبهای دریای سیاه را ره گیری و از منطقه دور کند.

یه گزارش اسپوتنیک، امروز هواپیمای شناسایی سوخو 27 دو هواپیمای آمريکا دریای سیاه را رهگيري نمود.

رهگیری هواپیماهای جاسوسی آمریکایی توسط جنگنده روسی روی دریای سیاه + فیلم
 - اسپوتنیک ایران
رهگیری هواپیماهای جاسوسی آمریکایی توسط جنگنده روسی روی دریای سیاه + فیلم

وزارت دفاع روسیه تصریح كرد كه امروز ارتش روسیه دو شی هوایی در نزدیكی مرزهای دولتی را پیدا كرد و تصمیم گرفت كه Su-27 را از نیروهای پدافند هوایی منطقه نظامی جنوبی که در حال نگهبانی بود را به نزدیکی انها ارسال کند.

خدمه هواپیماهای نظامی روسیه این اشیاء را به عنوان هواپیمای شناسایی استراتژیک نیروی هوایی ایالات متحده RC-135 و هواپیماهای گشتی نیروی دریایی P-8A Poseidon شناسایی کردند. پس از تغییر مسیر این دو هواپیما، Su-27 به میدان هوایی روسیه بازگشت.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که پرواز این جنگنده کاملاً مطابق با قوانین بین المللی صورت گرفته است. هواپیماهای شناسایی آمریکایی حریم هوایی مرز روسیه را نقض نکردند.

سوخو 27، هواپیمای جنگنده چندمنظوره و برتری هوایی مجهز به دو موتور توربوفن Saturn/Lyulka AL-31F است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و ساخته شده‌است.

این جنگنده، در اصل برای ایجاد توان مقابلهٔ نیروی هوایی اتحاد جماهیر شوروی سابق در برابر نسل جدید جنگنده‌های آمریکایی آن زمان به خصوص اف-۱۴ تامکت و اف-۱۵ ایگل ساخته‌شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала