دبیرکل جنبش فتح در یک درگیری به ‌ضرب گلوله کشته‌ شد

© AP Photo / Adel Hanaدبیرکل جنبش فتح در یک درگیری به ‌ضرب گلوله کشته‌ شد
دبیرکل جنبش فتح در یک درگیری به ‌ضرب گلوله کشته‌ شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عمادالدین دویکات طی تیراندازی در یک درگیری با دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان جان باخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صفا، عمادالدین دویکات، دبیرکل جنبش فتح در یک درگیری در منطقه بلاطه البلد واقع در شرق نابلس کرانه باختری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وزارت خارجه فلسطین: هیچ مذاکره ای با اسرائیل صورت نخواهد گرفت - اسپوتنیک ایران
وزارت خارجه فلسطین: هیچ مذاکره ای با اسرائیل صورت نخواهد گرفت

این درگیری زمانی رخ داد که دستگاه‌های امنیتی برای بستن یکی از مغازه‌ها در منطقه یاد شده در راستای اقدامات لازم برای مقابله با کرونا وارد عمل شدند و از گلوله جنگی و گاز اشک‌آور نیز در این بین استفاده کردند.

در ادامه این گزارش آمده، علیرغم هماهنگی میان جنبش فتح و استان برای بازگشایی مغازه‌ها به مدت دو ساعت، دستگاه‌های امنیتی تلاش کردند مغازه مذکور را ببندند و صاحب آن را بازداشت کنند. در این میان دویکات برای میانجی‌گری و عدم بازداشت صاحب مغازه وارد عمل می‌شود اما طی تیراندازی زخمی می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

در پی اعلام فوت دویکات، اوضاع منطقه یاد شده متشنج شد و صدها جوان فلسطینی تظاهراتی در خیابان القدس به راه انداختند و لاستیک‌های خودرو را آتش زدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала