یک شیئی دیگر متعلق به پرنسس دایانا به حراج گذاشته شد

© AP Photo / Herman Knippertzیک شیئی دیگر متعلق پرنسس دایانا به حراج گذاشته شد
یک شیئی دیگر متعلق پرنسس دایانا به حراج گذاشته شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامه شخصی پرنسس دایانا ، مادر پرنس ویلیام، وارث تاج و تخت انگلستان به یکی از دوستانش در کاخ سلطنتی به حراج گذاشته شده است.

شاهزاده خانم دایانا، 27 ژوئن 1991 ، چند روز قبل از سی سالگی خود ، این نامه  را به دوستش، دادلی پوپلاک نوشته است. نامه روی کاغذ دارای  تمبر کاخ کنزینگتون نوشته شده و  در آن، پرنسس دایانا از دوست خود به خاطرهدیه ارسالی تشکر می کند.

پرنس هری: مگان نباید شبیه شاهزاده دیانا لباس بپوشد - اسپوتنیک ایران
پرنس هری: مگان نباید شبیه شاهزاده دیانا لباس بپوشد

شاهزاده خانم دایانا در این نامه نوشته است :" من کنجکاو هستم که بدانم در  دهه آینده چه خواهد داشت. در طول ده سال گذشته  من به طرز جالبی چیزهای بسیاری را آموخته ام! خیلی ممنونم دادلی ، بخاطر عکسهای من  و عشقم. "

این نامه توسط یک کلکسیونر امضا و دستنوشته به فروش گذاشته شده و قیمت آن حدود 600 پوند تخمین زده شده است.

نامه فوق الذکر توسط دایانا یک سال قبل جدایی از شاهزاده چارلز نوشته شده که پس از آن وی برای چهار سال دیگر همسر قانونی وی باقی ماند و سپس در سال 1996 طلاق گرفت.

پرنسس دایانا همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم ، ملکه انگلستان است.

او برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهورمورد توجه رسانه ها  در قرن بیستم شناخته شده بود. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала