ادامه روند روبه رشد ابتلا به ویروس کرونا در هند

© Sputnik / Magda Gibelli /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه روند روبه رشد ابتلا به ویروس کرونا در هند
ادامه روند روبه رشد ابتلا به ویروس کرونا در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت هند از افزایش 40 هزار نفری ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک،  وزارت بهداشت هند اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته 40 هزار و 425 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است و در مجموع شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به یک میلیون و 118 هزار و 42 نفر رسیده است.

هند پیشتاز تعداد مبتلایان به کرونا  - اسپوتنیک ایران
هند از پیشتازان تعداد مبتلایان به کرونا

همچنین اشاره شده در 24 ساعت گدشته 681 بیمار مبتلا به کرونا چان خود را از دست داده اند و در مجموع تعداد قربانیان این ویروس در هند به 27 هزار و 497 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت هند اعلام کرد که تاکنون 217 هزار و 423 بیمار مبتلا به کرونا نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس آخرین آمار ورلدومتر، پایگاه اطلاعاتی و ارزیابی‌های جهانی، هند از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه سوم جهان قرار دارد و تعداد بیماران نیز در این کشور به شدت رو به افزایش است.

هند برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی بیشتر حاضر به تکرار قرنطینه نیست و کارگران مهاجر که در شهرهای مختلف تردد دارند انتقال بیماری کرونا را به شدت افزایش داده اند.

به نظر می رسد مقامات هند تلاش می کنند تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا را متوقف یا کنترل کنند ولی در انجام این کار ناموفق بوده اند.

بر اساس آخرین آمار تاکنون 14 میلیون و 646 هزار و 894 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بنا بر آمار رسمی جهانی، آمریکا با بیش از 3 میلیون نفر مبتلا در صدر جدول بیشترین کشور ‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس قرار گرفته‌اند.

گفتنی است بیماری COVID-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان در چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала