شرایط جنگی در یکی از شهرهای چین بدلیل آغاز موج جدید اپیدمی

© AP Photo / Mark Schiefelbeinشرایط جنگی در یکی از شهرهای چین بدلیل آغاز موج جدید اپیدمی
شرایط جنگی در یکی از شهرهای چین بدلیل آغاز موج جدید اپیدمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهری در چین بدلیل آغاز موج جدیدی از اپیدمی، شرایط جنگی و محدودیت‌ها بازگردانده شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، در شهر سین کیانگ، مرکز اداری منطقه خودمختار سین کیانگ در چین، به دلیل موج جدید ویروس کووید به طور موقت رژیم جنگی برقرار شد.

طرح واکنش اضطراری پس از شناسایی 16 مورد عفونت در 17 ژوئیه آغاز شد. در ارومچی، مردم به طور موقت از تجمع در یک مکان منع شدند. از ساکنان محلی خواسته شد که سفرهای غیر ضروری را به خارج از منطقه انجام ندهند، و همچنین دستور داده شد از هر کس که نیاز به خروج از منطقه دارد آزمایش گرفته شود. خاطرنشان شده است که آزمایش رایگان نیز برای کل شهر انجام خواهد شد.

همه موارد اخیر عفونت، از جمله موارد بدون علامت، در منطقه تیانشان مشاهده شد. آنها با برگزاری چندین رویداد جمعی مرتبط هستند.

اقدامات برای مبارزه با ویروس کووید منجر به لغو بیش از 600 پرواز در فرودگاه بین المللی ارومچی در 17 ژوئیه شد. از عصر روز شانزدهم ژوئیه، کار مترو نیز در این شهر به حالت تعلیق در آمده است.

یادآور می‌شود که ماه گذشته همه‌گیری عفونت ویروس کووید در پکن رخ داد. سپس شرایط قرنطینه را بار دیگر بازگرداند و موج جدید متوقف شد. در کل، 83 هزار و 644 مورد عفونت کووید 19در چین ثبت شده است، 4634 نفر فوت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала