دزدان دریایی شهروندان روسی را در خلیج گینه گروگان گرفتند

© AP Photo / Farah Abdi Warsamehدزدان دریایی شهروندان روسی را در خلیج گینه گروگان گرفتند
دزدان دریایی شهروندان روسی را در خلیج گینه گروگان گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده کنسولی سفارت روسیه در ابوجا گفت: سفارت روسیه در نیجریه در حال بررسی اطلاعات مربوط به ضبط و حمله به یک نفتکش در خلیج گینه است که خدمه آن ممکن است شامل روس ها باشند.

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه با استناد به داده های پرتال اینترنتی بولتن دریایی، دزدان دریایی 13 نفر از 19 عضو خدمه نفتکش Curacao Trader، که روس و اوکراینی تبار هستند را در خلیج گینه گروگان گرفتند.

دو کشتی که ملوانان روس را بر روی عرشه داشت مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفتند - اسپوتنیک ایران
دو کشتی که ملوانان روس را بر روی عرشه داشت مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفتند

شرکت آلیسون منیجمنت کارپوریشن (Alison Management Corp) که صاحب نفتکش است، اعلام داشت: دزدان دریایی به نفتکش کوراکائو در خلیج گینه حمله کردند.

به گفته پورتال شرکت Dryad Global، که مشغول تامین امنیت دریایی بوده، همه اتفاقات در 210 مایل دریایی از ایالت بایلسای نیجریه اتفاق افتاد، این کشتی از پایتخت توگو حرکت می کرد.

شرکت آلیسون منیجمنت کارپوریشن، شرکت مدیریت و صاحب نفتکش کوراکائو گزارش می دهد که کشتی آنها در نزدیکی 210 مایل دریایی در ساحل بنین در ساعت 11:00 به وقت محلی در 17 ژوئیه توسط دزدان دریایی مورد حمله قرار گرفته است.

پرتال اینترنتی منتهی به وقایع حوادث دریایی در جهان متن بیانیه این شرکت را نقل می کند: 13 نفر از 19 عضو خدمه این نفتکش (اوکراینی و روس) توسط دزدان دریایی گروگان گرفته شده اند.

تأکید می شود که هم اکنون تانکر در حال حرکت با قابلیت های محدود در عرشه است؛ یک کشتی دیگر هم اکنون برای کمک به آن اعزام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала