پیش بینی استفاده از "قارچ جادویی" در واشنگتن

© AP Photo / Peter Dejongپیش بینی استفاده از "قارچ جادویی" در واشنگتن
پیش بینی استفاده از قارچ جادویی در واشنگتن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده حزب جمهوریخواه: "واشنگتن دی سی می تواند به پایتخت مواد مخدر جهان تبدیل شود".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک پست، اندی هریس، نماینده حزب جمهوریخواه ایالات متحده در جریان بحث درباره "قارچ جادویی" در کنگره گفت: "واشنگتن دی سی می تواند به پایتخت مواد مخدر جهان تبدیل شود."

هریس در سخنرانی خود درباره فعالانی که خواستار حذف جرم از مواد توهم زای طبیعی هستند گفت: "مطمئناً - امیدوارم - ما نمی خواهیم که ما را عنوان پایتخت مواد مخدر جهان بشناسند." او همچنین اصلاحیه ای را پیشنهاد کرد که استفاده از روانگردان های طبیعی در واشنگتن را بدون توصیه پزشک و همچنین رانندگی تحت تأثیر دارو را ممنوع می کند. اعضای حزب از پیشنهاد هریس حمایت کردند.

اعضای حزب دموکرات نیز به نوبه خود با اظهارات این سیاستمدار مخالفت کردند. مایک کوئیگلی، نماینده دموکرات ایالت ایلینوی و عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: "اگر ساكنان بخواهند قارچ را در اولویت پایین قرار دهند و منابع محدود را صرف امور دیگر کنند، این امر حق آنهاست."

در پایان هریس، اصلاحیه خود را پس گرفت و گفت که اگر بعدا ساکنان این ابتکار عمل را تایید کنند می شود دوباره آن را بررسی کرد. با این حال، وی خاطرنشان کرد که مبارزه با روانگردان هنوز به پایان نرسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала