درآمد دهها هزار دلاری قفل شکنی حساب های کاربری ثروتمندترین شهروندان دنیا

© Depositphotos.com / Gorodenkoffدرآمد دهها هزار دلاری قفل شکنی حساب های کاربری ثروتمندترین شهروندان دنیا
درآمد دهها هزار دلاری قفل شکنی حساب های کاربری ثروتمندترین شهروندان دنیا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکرهایی که حساب های کاربری جف بزوس، بیل گیتس و ایلان ماسک را هک کردند، تا به حال دهها هزار دلار از این طریق درآمد داشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، دنبال کنندگان ساده لوح این اکانت ها تا به حال  101،000 دلار به حساب رمزارزی کلاهبرداران منتقل کرده اند. این حمله سایبری ادامه دارد. دیرتر باراک اوباما و جو بایدن و همچنین صفحات اپل ، یوبر و بلومبرگ قربانی این حمله هکرها  شدند.

حمله سایبری به توییتر و هک شدن اکانت های ثروتمندترین شهروندان دنیا  - اسپوتنیک ایران
حمله سایبری به توییتر و هک شدن اکانت های ثروتمندترین شهروندان دنیا

گزارش هک شدن صفحات ثروتمندترین افراد جهان دیشب منتشر شد. پیام های تقریباً یکسانی در حساب های آنها ظاهر شده که در آنها از کاربران دعوت می شود یک هزار دلار به حساب بیت کوین صاحبان اکانت ها واریز شود تا سپس دوبرابر این مبلغ بازگردانده شود.

براساس بیانیه سرویس پشتیبانی توییتر ، این شبکه اجتماعی مورد حمله سایبری قرار گرفته و حساب های کاربری ثروتمندترین شهروندان جهان در آن هک شده است.

بعداً ، سرویس پشتیبانی فنی توییتر اعلام کرد که بیشتر این اکانت ها پس از بررسی به دلیل مشکل امنیتی حالا در دسترس هستند ، اما بروز اختلالات در کار آنها هنوز هم  ممکن است. جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل توییتر پس از این حادثه گفت: این شرکت پس از درک کامل اوضاع فعلی،  اطلاعات مربوطه  را ارائه خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала