برادرزاده ترامپ در کتابش درباره اختلالات روانی ترامپ صحبت کرد

© REUTERS / Carlos Barriaبرادرزاده ترامپ در کتابش درباره اختلالات روانی ترامپ صحبت کرد
برادرزاده ترامپ در کتابش درباره اختلالات روانی ترامپ صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، روز سه‌شنبه کتابی را منتشر کرد که در آن تلاش کرد تا اختلالات روانی رئیس جمهور آمریکا را بررسی کند.

به گزارش اسپوتنیک، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ عقیده دارد که روانشناسی بالینی به طور حرفه ای، فشار پدر ترامپ و فضای مصونیت در طول زندگی باعث شده است که دونالد ترامپ نسبت به سایر افراد و نسبت به پیامدهای اقدامات خود بی تفاوت باشد.

مری ترامپ با توصیف یکی از بستگان از نظر پزشکی، ممکن است با مشکلات اخلاقی روبرو شود.

کتاب "خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناکترین فرد جهان را ایجاد کردند"، حتی قبل از انتشار پرفروش شد- تا هفته گذشته 600000 نسخه از این کتاب چاپ شده بود. تلاش های بستگان ترامپ برای متوقف کردن انتشار این کتاب در دادگاه  با اشاره به توافق نامه ای که مری ترامپ در مورد عدم افشای تقسیم ارث خانواده امضا کرده بود، ناموفق بود.

گفته می‌شود این کتاب شامل اطلاعات رسواکننده‌ای درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت، امنیت اقتصادی و اجتماعی دنیا را تهدید می‌کند. کتاب "خیلی زیاد و همیشه ناکافی" که به طور رسمی از 14 ژوئیه منتشر شد، پیش از انتشار با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد و در رتبه نخست پرفروش‌های آمازون قرار گرفت. مری ترامپ که 55 سال سن دارد فرزند فرد ترامپ، برادر بزرگ دونالد ترامپ است که در سال 1981 و در سن 42 سالگی درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала