مکزیک چهارمین کشور با بیشترین آمار قربانیان کرونا

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر مکزیک چهارمین کشور بیشترین آمار جان باختگان کرونا
مکزیک چهارمین کشور بیشترین آمار جان باختگان کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مکزیک در بین چهار کشور بیشترین آمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت مکزیک اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از 35 هزار نفر فراتر رفته است و مکزیک در بین چهار کشور با بیشترین آمار رسمی مرگ و میر در جهان فرار گرفته که براساس آن مکزیک از ایتالیا پیشی گرفته است.

ثیت بیشترین تعداد ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته - اسپوتنیک ایران
ثبت رکورد بیشترین مورد ابتلا به کرونا در جهان
براساس آخرین آمار وزارت بهداشت مکزیک، تعداد جان باختگان کووید 19 در این کشور 35 هزار و 6 نفر و تعداد کل موارد تایید شده از زمان آغاز شیوع این ویروس،  299 هزار و 750 نفر اعلام شده و حدود 75 هزار نفر با علائم این بیماری در انتظار دریافت نتیجه آزمایش خود می باشند.

در حال حاضر 29 هزار 839 نفر یبمار بوده و 184 هزار و 764 نفر نیز بهبود یافته است.

معاون وزیر بهداشت مکزیک در توییتر خود اعلام کرد که علائم خطر بیماری همه گیر در این کشور در هفته آینده بدون تغییر باقی می ماند: 15 منطقه با بیشترین خطر ابتلا و 17 مورد با سطح بالا.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک روز یکشنبه گفت همه گیر بیماری در کشور رو به کاهش است و اقتصاد رو به بهبود است، اگرچه COVID-19 در 9 ایالت رو به افزایش بود.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس از شیوع عفونت جدید و همه گیر COVID-19 خبر داد. براساس آخرین اطلاعات سازمان جهانی بهداشت، بیش از 12.5 میلیون مورد عفونت در جهان شناسایی شده است و بیش از 565 هزار نفر نیز جان باخته اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала