ممکن است مطالب فروشی در توییتر منتشر شود

© AFP 2023 / LEON NEALTwitter
Twitter - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیامی در مورد استخدام یک برنامه نویس پیشرو در توییتر منتشر شد که به ساخت یک بستر و پلتفرم برای ارائه مطالب گوناگون برای فروش آنها بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، در این پیام گفته می شد: "ما تیم جدیدی با نام "گریفین"هستیم. ما در حال ایجاد یک بستر و پلتفرم اشتراک هستیم که در آینده سایر تیم های ما قادر به استفاده از آنها باشند. برای اولین بار در توییتر!"

مسدود شدن تعداد زیادی از حساب های کاربری در توییتر به ظن تبلیغات - اسپوتنیک ایران
مسدود شدن تعداد زیادی از حساب های کاربری در توییتر به ظن تبلیغات

پس از چند ساعت ، متن این پیام تغییر یافت: جملات  مربوط به فروش مطالب ، گریفین و پلتفرم حذف شد حالا جای خالی فقط در مورد در مورد استخدام یک برنامه نویس آندرویدی پیشرو صحبت می شود.

بعداً ، سخنگوی رسمی توییتر گفت که این شرکت از چنین واقعه مهمی به این شکل صحبت نخواهد کرد اما در عین حال تأیید کرد که این شبکه اجتماعی استفاده از راه های مختلفی را برای افزایش درآمد خود در نظر دارد.

توییتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی، «Noah Glass»، بیز استون و اوان ویلیامز ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. توییتر ماهانه بیش از ۳۲۱ میلیون کاربر فعال دارد.   توییتر یکی از ده وبسایت برتر در فهرست محبوب‌ترین وبگاه‌ها اعلام شده و همچنین، به عنوان یک «پیام رسان  اینترنتی» توصیف شده ‌است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала