رسانه‌ها: ارتش بریتانیا برای مهار "تهدید" از جانب چین آماده می‌شود

© AP Photo / Alastair Grantرسانه‌ها: ارتش بریتانیا برای مهار "تهدید" از جانب چین آماده می‌شود
رسانه‌ها: ارتش بریتانیا برای مهار تهدید از جانب چین آماده می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامهٔ فایننشال تایمز اعلام داشت که فرماندهی ارتش بریتانیا استراتژی جدید برای مهار "تهدید از جانب چین" را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامهٔ فایننشال تایمز اعلام داشت که فرماندهی ارتش بریتانیا استراتژی جدید برای مهار "تهدید از جانب چین" که در طول همه‌گیری افزایش یافته است را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

سقوط تاریخی اقتصاد بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
سقوط تاریخی اقتصاد بریتانیا

به نقل از این روزنامه، در این هفته فرماندهان نیروی هوایی، نیروی دریایی و نیروی زمینی بریتانیا با تعدادی از وزیران راهبردهایی برای مهار "تجاوز" از جانب چین گفتگو کردند.

در پاییز وزارت دفاع این پادشاهی قرار است یک استراتژی دفاعی جدید که در آن توجه ویژه‌ای به  "تهدید چینی" شده است، تهیه کند.

فایننشال تایمز از زبان توبیاس الوود، رئیس کمیته دفاعی پارلمان بریتانیا نوشت: ما باید درک کنیم که چگونه با چین که در طول عمر ما در حوزه های اقتصادی، فناوری و نظامی از ایالات متحده پیشی خواهد گرفت، مقابله خواهیم کرد.

در میان استراتژی‌های نظامی که توسط این روزنامه مورد بحث قرار گرفته است، ایجاد روابط با کره جنوبی و ژاپن و همچنین استفاده گسترده از فناوری های هوش مصنوعی و افزایش حضور نظامی در آسیا به چشم می‌خورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала