آیا ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری انصراف می دهد؟

© REUTERS / TOM BRENNERآیا ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری انصراف می دهد؟
آیا ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری انصراف می دهد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از اعضای حزب جمهوری خواه درباره احتمال انصراف دادن ترامپ از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، یکی از اعضای حزب جمهوری خواه گفته است ممکن است دونالد ترامپ زمانی که اعتقاد پیدا کند هیچ شانسی برای پیروزی ندارد، از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 انصراف دهد.

ترامپ گفت که چگونه از بولتون سود برده است - اسپوتنیک ایران
ترامپ گفت که چگونه از بولتون سود برده است

این ادعا در نشریه مورد علاقه رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است و شماری از اعضای حزب جمهوری خواه آمریکا با توجه به نتایج ضعیف ترامپ در نظرسنجی‌ها نگران انتخابات ماه نوامبر هستند.

براساس بررسی نظرسنجی های سال 2020 توسط RealClearPolitics، جو بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات، در حال حاضر با 9 امتیاز بیشتر، جلوتر از ترامپ می باشد.

یک منبع در حزب جمهوری‌خواه که خواسته نامش فاش نشود به فاکس‌نیوز گفت: "هنوز خیلی زود است ولی اگر نظرسنجی‌ها از این بدتر شوند ممکن است شما سناریویی را شاهد باشید که او کناره‌گیری می‌کند."

یک منبع دیگر گفت: "من تا حالا چنین چیزی نشنیده‌ام ولی شک دارم درست باشد. چیزی که اطمینان دارم این است که اگر او معتقد باشد راهی برای پیروزی ندارد کناره‌گیری می‌کند."

فاکس‌نیوز نوشته عملکرد ترامپ در نظرسنجی‌ها طی هفته‌های گذشته به دلیل عملکرد دولت او در مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا و همچنین واکنش کاخ سفید به تظاهرات‌های ضد نژادپرستی ضعیف‌تر شده است.

ترامپ چند روز پیش به احتمال باختش در انتخابات ماه نوامبر اذعان کرد و گفت که ممکن است جو بایدن در این انتخابات پیروز شود. رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با این شبکه خبری گفته بود ممکن است بایدن "رئیس‌جمهور بعدی آمریکا شود چون بعضی‌ها من را دوست ندارند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала