خون بیماران کووید-19 در بازار سیاه پاکستان فروخته می شود

© AP Photo / K.M. Chaudaryخون بیماران کووید-19 در بازار سیاه پاکستان فروخته می شود
خون بیماران کووید-19 در بازار سیاه پاکستان فروخته می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشک پاکستانی: خانواده های بیماران مبتلا به کووید-19 آماده پرداخت پول برای "درمان معجزه آسا" هستند تا بتوانند عزیزان خود را نجات دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین چاپ بریتانیا، خون بیماران مبتلا به ویروس کرونا، در بازار سیاه پاکستان از 950 تا 3500 پوند فروخته می شود.

جان بولتون مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در امنیت ملی - اسپوتنیک ایران
ترامپ متهم به نادیده گرفتن هشدارهای اولیه درباره ویروس کرونا شد

گاردین با مراجعه به پزشکان محلی گفت، خانواده های بیماران مبتلا به کووید-19 آماده پرداخت این پول هستند؛ آنها معتقدند که این یک "درمان معجزه آسا" است که می توانند عزیزان خود را نجات دهد.

در مصاحبه با این نشریه، پزشکان معاملات بین خویشاوندان کسانی که به ویروس کرونا و خانواده های مریض آلوده شده بودند را توصیف کردند.

یک پزشک از بیمارستان دولتی اسلام آباد به خبرنگاران گفت: بیمارستان ها در این امر شرکت نمی کنند، اما معاملات در مقابل چشمان ما منعقد می شوند. بستگان یا دوستان بیماران به سراغ کسانی می روند که قبلاً بهبود یافته اند و از آنها می خواهند اهداکننده خون شوند. سپس آنها به یک آزمایشگاه خصوصی می روند و از خون "اهداکننده" پلاسما دریافت می کنند.

در همین زمان، پزشکان پاکستانی اعتراف می کنند که داروها در بیمارستان ها به پایان می رسند و بدون داروهای لازم برای بیماران، پلاسما یک "درمان معجزه آسا" است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала