هجوم ویروس جدید کرونا به آمریکا

© AP Photo / Craig Ruttle ایالات متحده آمریکا
 ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاخ سفید برای حمله دیگر کرونا آماده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی «سی ان ان»، مقامات آمریکا برای موج دوم شیوع ویروس جدید کرونا آماده می شوند. بعید نیست که این موج در فصل پاییز به آمریکا  برسد.

پیتر ناوارو رئیس شورای ملی در امور تجارت وابسته به کاخ سفید گفت:«ما به دلیل احتمال بروز مشکلات در فصل پاییز به ذخیره‌سازی مشغولیم. هرکاری از دستمان برآید انجام می دهیم و از تمام نیرو و توانایی خود برای مهار مسائل استفاده می‌کنیم».

کاخ سفید عامل افزایش خطر جنگ هسته‌ای - اسپوتنیک ایران
کاخ سفید عامل افزایش خطر جنگ هسته‌ای

بر طبق داده‌های نیویورک تایمز، در هفته گذشته در 12 ایالت آمریکا، تعداد روزانه مبتلایان به ویروس کرونا رکورد شکست و 19 ماه ژوئن، تعداد کل ابتلا به کووید -19 در سراسر کشور به بیش از 30 هزار نفر رسید.

پیشتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا، رسانه ها را متهم به آن کرده بود که بطور بی اساس مردم را در رابطه با بروز موج دوم شیوع کووید -19 نگران می‌کنند. او گفته بود:«با کمک مهارت‌های رهبری دونالد ترامپ و شجاعت آمریکایی‌ها ما در نبرد با این دشمن نامرئی پیروز خواهیم شد».

مطابق با داده‌های دانشگاه جون هاپکینز، در آمریکا، 2 میلیون و 300 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است از این تعداد بیش از 119800 نفر درگذشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала