اهالی روستای پرو تکنسین های شبکه 4G را ربودند

© Fotolia / FedericoCدکل آنتن
دکل آنتن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دهقانان پرو از ترس اینکه نصب برج های 5G را نصب کنند ، تیم تعمیرگاه خدمات محلی اینترنت را به مدت چهار روز اسیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، تیمی متشکل از هشت نفر برای ارائه خدمات تجهیزاتی 4G به روستای لیبرتادورس چوپکا در استان پرو آکوبامبا رسیدند.

نقطه ضعف کووید-19 در برابر کودکان چیست؟  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
نقطه ضعف کووید-19 در برابر کودکان چیست؟

با این حال، ساکنان روستا و مناطق اطراف تصمیم گرفتند که تکنسین ها برای نصب برج های 5G که ظاهراً ویروس "کووید-19" را توزیع می کند، آمده اند.

در نتیجه، بیش از هزار نفر جمع شدند که نصب کنندگان را بازداشت کنند و گفتند که تا زمانی که تجهیزات را بر ندارند، به جایی نمی روند و در همین زمان یکی از ایستگاه های زمینی ارائه دهنده اینترنت و شبکه تلفنی محلی را آتش زدند.

در نتیجه مذاکرات کمیسیون ویژه ای ایجاد شد، که نمایندگان مقامات دولتی و ارائه دهنده شبکه اینترنتی را همراه با دهیاری ها در بر می گرفت، اهالی متقاعد شدند که که در پرو سرویس 5G وجود ندارد و به طور کلی این فناوری به هیچ وجه با کرونا ویروس مرتبط نیست؛ در نتیجه مذاکره چند روزه در نهایت تکنسین ها را آزاد کردند.

شایان ذکر است که ساکنان محلی شایعات مربوط به نصب برج های 5G و ارتباط آنها با این بیماری را در شبکه های اجتماعی می خواندند، ظاهراً از همان تجهیزاتی که استفاده می کردند و دسترسی به اینترنت داشتند را بعداً سوزاندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала