بحران کرونا، دلیلی برای نزدیکی همه ملت های جهان

© Photo / Rima Usefi / Esfahan-Iran اصفهان
 اصفهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ به تبادل تجربیات کرونایی پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»،نمایندگان دو شهر خواهر خوانده اصفهان و سن پترزبورگ در کنفرانس ویدئویی، تجربیات خود در زمینه پیشگیری، مدیریت و کنترل همه گیری جهانی کووید ۱۹ را به اشتراک گذاشتند.

 ایمان حجتی مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد:«مهمترین ارزش خواهرخواندگی دو شهر در دوستی است که این روزها و برای مقابله با کرونا نمایان می شود».

 شهر سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران
لغو همایش اقتصادی سن پترزبورگ به دلیل خطر کروناویروس

کوروش محمدی رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت:«عمیقا باور داریم ملت های دنیا در بحران ها همه زیر پرچم عشق و عدالت هستند. بحران کرونا همه ملت های جهان را نزدیک و فاصله ها را کم کرد.

ارتباط بین اصفهان و سن پترزبورگ سابقه دیرینه دارد. ظرف ۴ ماه گذشته در دنیا بحران سنگینی  داشته ایم که هنوز پایان نیافته و امروز تمایل داریم با سن پترزبورگ به عنوان خواهرخوانده اصفهان تعامل برقرار کرده و از تجارب یکدیگر بهره مند شویم».

در این جلسه همچنین سرکنسول روسیه در شهر اصفهان با ابراز خرسندی از شرکت در این کنفرانس، گفت:« شهردار اصفهان و شهردار سن پترزبورگ ایده به موقعی برای برگزاری این کنفرانس ویدئویی داشتند و انگیزه دو کشور برای به اشتراک گذاشتن تجربیات بسیار مناسب است و به ما امکان می دهد در مورد چشم اندازهای دو شهر به ویژه در حوزه پزشکی بیشتر صحبت کنیم.

کشورها دارند به روال عادی زندگی بر می گردند و ما سعی می کنیم به همکاری و تبادل تجربیات بپردازیم و آمادگی برای همکاری با شهرهای خواهرخوانده وجود دارد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала