واکنش هنرمند معروف گرافیتی به اعتراضات آمریکا + عکس

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش هنرمند معروف گرافیتی به اعتراضات آمریکا + عکس
واکنش هنرمند معروف گرافیتی به اعتراضات آمریکا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنکسی کار جدیدی با موضوع اعتراضات در ایالات متحده در پی کشته شدن جورج فلوید منتشر نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنکسی، هنرمند گرافیتی بریتانیایی، در حساب اینستاگرامی خود کار جدیدی با موضوع اعتراضات در ایالات متحده در پی کشته شدن جورج فلوید، شهروند آمریکایی – آفریقایی، منتشر نموده است.

در کار جدید بنکسی یک پرتره تشییع جنازه به رنگ مشکی و پرچم ایالات متحده که با شمع آتش گرفته است، به تصویر کشیده شده است.

در توضیح این اثر، بنکسی نوشت: در ابتدا فکر می‌کردم که باید ساکت بود و به آنچه سیاه پوستان درباره این مشکل می‌گویند گوش فرا داد. اما چرا باید این کار را بکنم؟ این مشکل آن‌ها نیست، مشکل من است. رنگین پوستان به دلیل سیستم شکست خورده‌اند.سیستم سفید (پوستان).

وی در ادامه این موضوع را با وضعیتی که یک لوله معیوب در آپارتمان، افرادی که در طبقات پایین زندگی می‌کنند را غرق می‌کند، مقایسه می‌نماید.

View this post on Instagram

A post shared by Banksy (@banksy) on

لازم به ذکر است که پس از کشته شدن جورج فلوید شهروند آمریکایی-آفریقایی به دست ماموران پلیس، در مینیاپولیس و برخی شهرهای دیگر اعتراضات و تظاهرات مردمی بر پا شد. در ویدئوی منتشر شده مربوط به صحنه برخورد پلیس با جورج فلوید نشان می دهد که ماموران پلیس به دست او دست بند زده اند و یکی از نیروهای پلیس نیز زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فشار می دهد، جورج فلوید نیز می گوید که نمی تواند نفس بکشد. در نهایت این اتفاق منجر به کشته شدن جورج فلوید می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала