اظهار نظر بیل گیتس در مورد نظریه جاسازی میکروچیپ در بدن مردم

CC BY 2.0 / OnInnovation/flicker / اظهار نظر بیل گیتس در مورد نظریه جاسازی میکروچیپ در بدن مردم
اظهار نظر بیل گیتس در مورد نظریه جاسازی میکروچیپ در بدن مردم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل گیتس ، کارآفرین آمریکایی و بنیانگذار شرکت مایکروسافت اعلام کرد تئوری های توطئه پیرامون دخالت وی در طرح جا سازی میکروچیپ (تراشه) در بدن مردم آنقدر احمقانه است که نمی ارزد برای رد کردن آن تلاش شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Business Insider ، از زمان شیوع بیماری همه گیر ناشی از نوع جدید ویروس کرونا ، شبکه های اجتماعی و رسانه های اینترنتی آنلاین شایعاتی مبنی بر دست داشتن بنیاد بیل و ملیندا گیتس در بیماری همه گیر کووید ـ 19 منتشر کرده و می گویند گویا آنها به دنبال استفاده از واکسن برای جاسازی میکروچیپ در بدن مردم و نظارت بر زندگی آنها در سطح جهانی هستند.

گیتس در دیدار با خبرنگاران گفت: "من هرگز با میکروچیپ ها سروکار نداشته ام. این ادعا  آنقدر احمقانه و وحشیانه است که نمی ارزد برای رد کردن آن تلاش شود "

بنیاد بیل و ملیندا گیتس دومین کمک رسان بزرگ به سازمان بهداشت جهانی است که در سال های 2018-2019 میلادی  9.76٪ بودجه این سازمان را تأمین کرده است. این بنیاد مخارج تحقیقات در زمینه تولید داروها و واکسن ها را تأمین می کند.

رئیس سابق اطلاعات انگلیس: کرونا در ووهان ساخته شده است - اسپوتنیک ایران
رئیس سابق اطلاعات انگلیس: کرونا در چین ساخته شده است

براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی ، تعداد موارد ابتلا به کووید ـ 19در سرتاسر جهان از 6.4 میلیون نفر فراتر رفته است و  بیش از 380 هزار نفر از مبتلایان جان باخته اند.

بیشترین موارد ابتلا در آمریکا (3،022،824 نفر) است.

سازمان جهانی بهداشت روز 11 ماه مارس شیوع ویروس جدید کرونا را «همه‌گیر» اعلام کرد. کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع  پیدا کرد. ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند اما  دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید از نوع کرونا است. اکنون با گذشت چند ماه ، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. در ایران و دیگر کشورها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه بمانند و در صورت بیرون رفتن فاصله خود با افراد دیگر را حفظ کرده و کمتر از فاصله  1.5 تا دو متر به آنها نزدیک نشوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала