یک کشور دیگر پول مجانی بین مردم خود توزیع می کند

© Sputnik / Mihail Kutusov /  مراجعه به بانک تصاویر یک کشور دیگر پول مجانی بین مردم خود توزیع می کند
یک کشور دیگر پول مجانی بین مردم خود توزیع می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت سنگاپور تصمیم گرفت بطور مجانی و بلا عوض به توزیع پول در بین مردم خود بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، هنگ سوی کیت، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی سنگاپور اعلام کرد مقامات این کشور در شرایط همه گیری ویروس کرونا  2.5 میلیارد دلار پول برای کمک به مردم تخصیص داده اند.

این در حالی است که بسته اول کمک نقدی به مردم سنگاپور در ماه آوریل پرداخت شده بود. به گفته معاون نخست وزیر سنگاپور  ، پرداخت بسته دوم از 18 ژوئن آغاز می شود ، اندازه آن به متوسط ​​درآمد بستگی دارد و بین 300 تا 600 دلار سنگاپور (210 تا 420 دلار آمریکا) خواهد بود. علاوه بر این ، خانواده هایی با حداقل یک فرزند زیر 20 سال ، 300 دلار سنگاپور اضافی دریافت می کنند. کمک اضافی به افراد بالای 50 سال نیز مبلغ 100 دلار سنگاپور (70 دلار امریکا خواهد بود .

یورو فقط 17 تومان - اسپوتنیک ایران
بحران کرونا: اتحادیه اروپا به دنبال توزیع پول در بین مردم با هلیکوپتر است!

مقامات خاطرنشان كردند كه 20 درصد از تولید ناخالص داخلی (70.3 میلیارد دلار) برای  کمک به اقتصاد كشور اختصاص یافته است.

پیشتر گزارش شده بود که ژاپن اجرای برنامه ای را برای حمایت از مردم در برابر بحران فعلی آغاز کرده و شروع به پرداخت پول به شهروندان می کند. این کمک به مبلغ 100 هزار ین (900 دلار آمریکا) به هر شهروند پرداخت می شود.

2 ژوئن ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طرحی را برای بازسازی اقتصاد كشور تصویب كرد. هزینه آن به پنج هزار میلیارد روبل (72 میلیارد دلار) خواهد رسید و هدف اصلی این طرح کمک به شهروندان و شرکت های آسیب دیده در دوره کرونا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала