وزارت خارجه فلسطین: هیچ مذاکره ای با اسرائیل صورت نخواهد گرفت

© AFP 2023 / Abbas Momaniوزارت خارجه فلسطین: هیچ مذاکره ای با اسرائیل صورت نخواهد گرفت
وزارت خارجه فلسطین: هیچ مذاکره ای با اسرائیل صورت نخواهد گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه فلسطین در مصاحبه با اسپوتنیک، ادعاهای منتسب به وی درباره آمادگی فلسطین برای نشستن در میز مذاکره با اسرائیل را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ریاض مالکی، وزیر امور خارجه فلسطین در مصاحبه با اسپوتنیک، ادعاهای منتسب به وی درباره آمادگی فلسطین برای نشستن در میز مذاکره با اسرائیل را با حضور سایر واسطه ها بدون ایالات متحده، تکذیب کرد.

توقف همکاری‌ تشکیلات خودگردان فلسطین با سازمان سیا - اسپوتنیک ایران
توقف همکاری‌ تشکیلات خودگردان فلسطین با سازمان سیا

وی گفت: "موضع رهبر فلسطین روشن است و فقط یک تفسیر دارد، یعنی متوقف کردن هرگونه تماس با طرف اسرائیلی." وزیر خارجه فلسطین تأکید کرد که بحث پیشنهادات برای هرگونه دیدار با طرف اسرائیلی اکنون تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست. وی گفت: "این اعتقاد راسخ ماست."

مالکی در پاسخ به سوالی در مورد شرایطی که در آن طرف فلسطینی آماده نشستن سر میز مذاکره خواهد شد، گفت: "اجازه دهید اول طرف اسرائیلی برنامه الحاق را متوقف کند و به سمت تصمیماتی که مورد تایید جامعه جهانی در مورد ایجاد دو کشور است برود، پس از آن می توان گفت که می شود در مورد چیزهایی صحبت کرد."

به این ترتیب وزیر امور خارجه کشور فلسطین اظهارات گفته شده صبح سه‌شنبه را که ظاهراً از طرف وی اعلام شده بود را تکذیب کرد که فلسطین معتقد است که ایالات متحده نباید تنها واسطه در گفتگو با اسرائیل باشد. وی گفت که امروز فلسطین قصد ندارد در هیچ گفتگو ای شرکت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала